• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402061107176
  • خبرنگار : 50513

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

جلوگیری از سوءاستفاده شخصی در راستای منافع عموم مردم جزو اولویت‌ها است

جلوگیری از سوءاستفاده شخصی در راستای منافع عموم مردم جزو اولویت‌ها است

ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: جلوگیری از سوءاستفاده و انتفاع شخصی برخی افراد سودجو از شرایط فعلی در راستای منافع عموم مردم جزو اولویت‌ها و دغدغه‌های مدیریت عالی استان است.

سعید خلجی صبح امروز (۱۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به جلسات برگزار شده طی سفر اخیر وزیر راه‌وشهرسازی به استان زنجان، اظهار کرد: در این جلسات چارچوب و مبانی قانونی و توجیه‌پذیر توافق در راستای الحاق اراضی خارج از محدوده به محدوده قانونی شهر و تجربه سایر استان‌ها مطرح شد. 

وی با تاکید بر لزوم اخذ تاییدیه همه ارکان دخیل بر موضوع، عنوان کرد: امکان حصول نتیجه برای حل‌و فصل موضوع با توجه به زیاده‌خواهی برخی از تعاونی‌ها مشکل بوده و آثار سوء و زیان برای اعضا خواهد داشت. 

خلجی ادامه داد: در این راستا مقرر شد در سطح استان مبانی توافق و مقدورات قانونی و ساختار پیشنهادها جهت تشریح برای اعضای تعاونی‌های مزبور توسط اداره کل راه‌وشهرسازی مدون شود و در صورت عدم امکان حصول نتیجه با تمام تعاونی ها در راستای حل مشکلات تعاونی های موافق اقدام شود. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان افزود: عدم اجماع مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره برخی از تعاونی‌ها در باب پیشنهادهای ارائه شده در راستای الحاق اراضی خارج از محدوده به محدوده شهر  منجر به عدم حصول نتیجه در جلسه شد و موضوع به جلسات آتی موکول شد. 

خلجی متذکر شد: جلوگیری از سوءاستفاده و انتفاع شخصی برخی افراد سودجو از شرایط فعلی در راستای منافع عموم مردم جزو الویت‌ها و دغدغه‌های مدیریت عالی استان است. 

این مسئول خاطرنشان کرد: از عموم مردم شهر زنجان درخواست می‌شود که اخبار مرتبط با موضوع مذکور را از کانال‌های رسمی پیگیر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha