• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402061107411
  • خبرنگار : 50042

دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر در رودسر و عامل نزاع در انزلی

دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر در رودسر و عامل نزاع در انزلی
عکس ارشیوی است

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۵۲ کیلوگرم حشیش و تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عزیزاله ملکی، افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه، رودسر، لنگرود و سربازان گمنام امام زمان(عج) صحت موضوع محرز و خودرو ۴۰۵ متهمان حین تردد در شهرستان رودسر مورد شناسایی قرار گرفت. ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی هماهنگی قضائی این خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۴۳ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش و ۹ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۲۹، ۳۰، ۳۴، ۳۵ و ۳۶ دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی نیز از دستگیری عامل سابقه‌دار نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستورکار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی گفت: در پی تماس مردمی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد در بندرانزلی، ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از حضور ماموران پلیس در آدرس محل درگیری و شناسایی متهم این نزاع خبر داد و افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته فرد مورد نظر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک تیغه سلاح سرد از متهم ۵۵ ساله سابقه‌دار، بیان کرد: این فرد شرور با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان با هشدار به اراذل و اوباش، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین شهروندان با افرادی که نظم جامعه را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha