• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402061107523
  • خبرنگار : 50455

نوجوانان و جوانان اسکیت باز قمی در سکوی دوم و سوم مسابقات کشوری قرار گرفتند

نوجوانان و جوانان اسکیت باز قمی در سکوی دوم و سوم مسابقات کشوری قرار گرفتند

ایسنا/قم رئیس هیئت اسکیت استان قم از کسب دو عنوان نائب قهرمانی و مقام سومی توسط تیم ورزشکاران قمی در مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی خبر داد و این استان را در این رشته جزء استان‌های سرآمد کشور معرفی کرد.

حمیدرضا جلیلی رئیس هیئت اسکیت استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: مسابقات دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی در ایام گرامیداشت هفته دولت یعنی در تاریخ هشتم و نهم شهریور ماه، در آکادمی اسکیت قم واقع در دهکده فرهنگی ورزشی شهید شهناز زاده و در سه رده سنی در بخش پسران برگزار شد.

وی افزود: تنها مجموعه استاندارد اسکیت هاکی در قم تاسیس شده و نزدیک به یک سالی می‌شود که روند تکمیلی آن رو به پایان است و با این ظرفیت موجود می‌توانیم رشته اسکیت هاکی را به سرعت در استان رشد دهیم.

جلیلی با بیان اینکه استان قم در رشته اسکیت هاکی جزء استان‌های سرآمد است، عنوان کرد: استان قم به ویژه در بخش پایه نوجوانان و جوانان در این رشته سرآمد است و در تلاشیم تیم نونهالان را هم در استان تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مجموعه خوب در سطح استان وجود دارد و یک سالی هم می‌شود که فعالان آکادمی اسکیت قم و در راس آنان آقای صالحی مربی تیم نوجوانان و جوانان مشغول آماده سازی ورزشکاران قمی در این رشته است و با تعاملی که با فدراسیون داشتیم توانستیم میزبانی این مسابقات را بپذیریم تا گامی در جهت رشد این رشته در استان برداشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت استان قم با اشاره به کسب دو عنوان توسط تیم‌های قمی حاضر در این مسابقات گفت: بحمدالله دو مقام نائب قهرمانی در بخش نوجوانان و عنوان سومی در بخش جوانان را به دست آوردیم و لازم به ذکر است که کلیه ورزشکاران این دو رده سنی ما از ورزشکاران بومی هستند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات اسکیت هاکی در بخش دختران در هفته آینده خبر داد و گفت: این مسابقات قرار است در هایپر اسکیت استان تهران برگزار شود که امیدواریم تیم دختران قمی را بتوانیم به این رویداد اعزام کنیم و مقام‌هایی را در بخش دختران نیز کسب نماییم.

جلیلی در پایان اظهار کرد: با توجه به پتانسیلی که استان قم در این رشته دارد ان شاءالله با کمک مسئولین بتوانیم این رشته را در استان هرچه سریع‌تر رشد دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha