• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061208204
  • خبرنگار : 50039

سرپرست پلیس آگاهی گلستان خبر داد:

دستگیری سارقان تلفن همراه در گرگان/ اعتراف به ۵۲ فقره سرقت

دستگیری سارقان تلفن همراه در گرگان/ اعتراف به ۵۲ فقره سرقت
عکس تزئینی است

ایسنا/گلستان سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان از متلاشی شدن باند سرقت تلفن همراه در گرگان خبر داد.

سرهنگ‌ امیر حسام، ظهر امروز، یک‌شنبه، ۱۲ شهریورماه در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات متلاشی شدن باند سرقت تلفن همراه در گرگان پرداخت و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شهر گرگان، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان گلستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طی بررسی‌ها مشخص شد متهمان با ترفندهایی خاص طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند، ادامه داد: سارقان پس از انتخاب طعمه در فرصتی مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از محل جرم متواری می‌شدند.

سرپرست پلیس آگاهی گلستان با تأکید بر اینکه اشرافیت اطلاعاتی پلیس سبب شد تا هویت متهمان شناسایی شود، خاطرنشان کرد: پلیس پس از کسب مجوزهای قانونی از مراجع قضایی طی عملیاتی موفق شد هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری در این عملیات، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت ۵۲ دستگاه تلفن همراه اقرار کردند.

سرهنگ حسام از معرفی متهمان به مراجع قضایی پس از تشکیل پرونده خبر داد و تصریح کرد: شهروندان نسبت به استفاده از گوشی تلفن همراه و هر نوع وسیله ارزشمند دیگر در معابر عمومی موارد و توصیه‌های پلیسی را مدنظر قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی، سرقت، زورگیری، قدرت نمایی و یا هر منکری که آرامش و امنیت جامعه را برهم زده و به اموال و دارایی مردم خسارت وارد کند، برخورد می‌کند، اضافه کرد: هر چیزی که باعث سلب آسایش و آرامش مردم شود خط قرمز نیروی انتظامی بوده و پاسخ قانونی را از خادمان خود دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، در اقدامی دیگر و در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند و شبانه روزی طی یک عملیات ضربتی در یک هفته اخیر ۶۳ سارق و متهم را شناسایی و دستگیر کردند که سارقان در تحقیقات به عمل آمده به بیش از ۳۰ فقره سرقت از شهروندان اعتراف کردند و اموال مکشوفه پس از سیر مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha