• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061208305
  • خبرنگار : 50039

معاون سیاسی استاندار گلستان عنوان کرد

وقت خستگی و ناامیدی نیست، روز شوق و حرکت است

وقت خستگی و ناامیدی نیست، روز شوق و حرکت است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: توپخانه دشمن از هم اکنون انتخابات را هدف قرار داده و در نقطه مقابل صدها نفر از زنان و مردان نخبه و اندیشمند کشورمان برای کاندیداتوری در انتخابات، پیش ثبت نام می‌کنند که خود پاسخی دیگر است، گفت: باید بدانیم که این دوران روزهای خستگی و نا امید شدن نیست، بلکه روز شوق،امید و حرکت است.

سیدعلی مهاجر، عصر امروز یکشنبه، ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم از فرماندار پیشین و معارفه فرماندار جدید شهرستان گالیکش اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جانفشانی‌های شهدا، سربالایی و شیب‌های تند را پشت سر گذاشته و در دوران بدر و خیبر هستیم و پس از عبور از پیچ تاریخی به قله خواهیم رسید.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، ادامه داد: این روزها عده‌ای به اجتماع عظیم و میلیونی راهپیمایی‌کنندگان اربعین در عتبات عالیات پیوسته‌اند و عده‌ای دیگر موکب‌های دلدادگی را در شهرها و روستاها راه‌اندازی کرده‌اند تا از غافله عقب نمانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تأکید بر اینکه با بررسی اتفاقات رخ داده در طول عمر انقلاب، واجب است که برخی مسائل را مجدد مرور کنیم، افزود: باید بدانیم که این دوران روزهای خستگی و نا امید شدن نیست بلکه روز شوق، ‌امید و حرکت است.

وی شناخت، بررسی و بازنگری در رفتار دشمن در آستانه سالگرد وقایع اغتشاشات ۱۴۰۱ را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن در آن روزها از همه ابزار تولید محتوا، اخبار جعلی، ترویج خشونت و تحریم‌های اقتصادی و غیره استفاده کرد و باز هم زمین گیر شد.

وقت خستگی و ناامیدی نیست، روز شوق و حرکت است

مهاجر با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر این مسأله تأکید دارد که راه تأثیرگذاری در ذهن نوجوان و جوان باتون نیست، بلکه تبیین است، اضافه کرد: باید چگونگی استفاده از ابزار تبلیغات دشمن را بشناسیم و برای آنها برنامه داشته باشیم.

وی حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماز عید سعید فطر، آیین‌های دهه محرم و دیگر رویدادها در کنار حضور میلیونی راهپیمایی عظیم اربعین را پاسخ دندان شکن به رفتارهای دشمنان دانست و تصریح کرد: توپخانه دشمن از هم اکنون انتخابات را هدف قرار داده و در نقطه مقابل صدها نفر از زنان و مردان نخبه و اندیشمند کشورمان برای کاندیداتوری در انتخابات، پیش ثبت نام می‌کنند که خود پاسخی دیگر است.

وقت خستگی و ناامیدی نیست، روز شوق و حرکت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اینکه باید مراقب شد تا در فضای دو قطبی که دشمن ایجاد می‌کند، با آگاهی کامل حرکت کنیم و آسیب نبینیم، گفت: دولت سیزدهم کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف از قبیل رشد اقتصادی، رشد سرمایه‌گذاری، کاهش بیکاری، مدیریت نقدینگی، تقویت نظام مالیاتی، رشد تولید محصولات پتروشیمی، توسعه همه جانبه در صنعت نفت و گاز، راه‌اندازی مجدد کارگاه‌های تولیدی نیمه کاره و تعطیل شده و دیگر حوزه‌ها انجام داده است.

وی ساده زیستی و حضور در میان مردم را از مهمترین ویژگی‌های دولت دکتر رئیسی برشمرد و بیان کرد: در بکارگیری جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی، مواضع انقلابی در مباحث مختلف، تقویت ارتباط با همسایگان و اقدامات فرهنگی دولت هم تغییرات اساسی و تأثیرگذار می‌بینیم که خود تقویت کننده امید است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات «علی جوان حاذق‌خواه» فرماندار پیشین گالیکش تقدیر به عمل آمده و «محمدرضا میرنیا» معاون سابق هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس نیز به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گالیکش معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha