• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402061308372
  • خبرنگار : 30147

فرماندار رشتخوار خبر داد

فعال شدن پروژه نیمه‌تمام سایت اداری رشتخوار بعد از ۱۶ سال

فعال شدن پروژه نیمه‌تمام سایت اداری رشتخوار بعد از ۱۶ سال

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار از فعال شدن پروژه نیمه‌تمام سایت اداری این شهرستان بعد از ۱۶ سال خبر داد.

حسین باهوش در حاشیه بازدید از روند آغاز به کار پروژه نیمه‌تمام سایت اداری رشتخوار در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: کار تکمیل پروژه سایت اداری رشتخوار هم‌اکنون با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز و روند تکمیل آن طبق قول پیمانکار طرح حدود یک سال به طول خواهد انجامید.

وی همچنین از فعال شدن استخر نیمه‌تمام شنای رشتخوار با تعیین پیمانکار پس از برگزاری مناقصه تا ۱۸ شهریورماه و با اعتبار بالغ‌بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار در ادامه با اشاره به جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه نیمه‌تمام فتح‌آباد، اظهار کرد: جذب این اعتبار در راستای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان رشتخوار است.

وی در ادامه به احداث ۵۶ واحد مسکونی با اعتبار بلاعوض بیش از ۷.۵ میلیارد تومان برای جامعه هدف بهزیستی و همچنین ایجاد و توسعه ۱۸۰ فرصت شغلی با پرداخت بالغ‌بر ۲.۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشاره کرد.

باهوش با بیان اینکه طی چند روز گذشته پروژه تجمیع انتقال آب کشاورزی در ۸۰ هکتار از اراضی جنت‌آباد جنگل با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان افتتاح شده است، افزود: با اجرای این طرح در هر هکتار ۴۰۰۰مترمکعب آب صرفه‌جویی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه احداث چمن مصنوعی روستای چاهشورک و کلنگ زنی چمن مصنوعی روستای فاردق اظهار کرد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات دهیاری و اداره ورزش و جوانان تا پایان مهرماه سال جاری احداث خواهد شد.

فرماندار رشتخوار همچنین از افتتاح ۶۳۰۰ متر پروژه خط انتقال آب شرب روستای چاهشورک جنگل خبر داد و گفت: پروژه خط انتقال آب شرب روستای چاهشورک جنگل به طول ۶۳۰۰ متر و با اعتبار ۴ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد؛ با اجرای این پروژه مشکلات آبی بیش از ۱۴۰ خانوار مرتفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با مشارکت آب و فاضلاب خراسان رضوی و قرارگاه ثامن‌الائمه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و عمرانی اجرا شده است.

باهوش با اشاره به افتتاح ۱۱ هزار مترمربع آسفالت معابر روستای بندازبک جنگل عنوان کرد: پروژه آسفالت معابر روستای بندازبک بخش جنگل با مساحت ۱۱ هزار مترمربع و اعتبار ۳ میلیارد تومان از محل اعتبار دهیاری روستا و قیر تهاتری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین اذعان کرد: طی چند روز گذشته ۱۵ هزار مترمربع پروژه‌های آسفالت معابر شهرداری جنگل با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

فرماندار رشتخوار همچنین با بیان اینکه ۸۵۰۰ مترمربع از آسفالت معابر روستای اکبرآباد با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است، گفت: این پروژه از محل آسفالت و قیر تهاتری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اعتبارات ۱۴۰۱ و اجرای زیرساخت توسط دهیاری انجام شده است.

وی در ادامه به افتتاح ۲۵ پروژه مدیریت برق رشتخوار با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: در بخش خدمات برق‌رسانی شهرستان رشتخوار چهارمین شهر سبز در خراسان رضوی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha