• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402061308500
  • خبرنگار : 71638

مربی والیبال برزیل: هیچ تنشی با بازیکنان نداشتم/ آینده برزیل در انتخابی المپیک روشن است

مربی والیبال برزیل: هیچ تنشی با بازیکنان نداشتم/ آینده برزیل در انتخابی المپیک روشن است

کارلوس شوانکه، دستیار پیشین رنان دال زوتو می‌گوید خروجش از تیم ملی والیبال برزیل به دلیل شکست در فینال مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی نبوده است.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار نهایی مسابقات قهرمانی والیبال آمریکای جنوبی، دو تیم والیبال برزیل و آرژانتین به مصاف هم رفتند که در این بازی آرژانتین موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این مسابقات شود. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۲ به سود آرژانتین به پایان رسید تا والیبال برزیل هم‌چنان روند بد روزهای خود را ادامه دهد. برزیل درحالی مغلوب شد که در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آرژانتین رفته بود.

پس از شکست برزیل، انتقادات از تیم والیبال برزیل بالا گرفت به طوری که کارلوس شوانکه دستیار اول رنان دال زاتو (سرمربی تیم ملی والیبال برزیل) از سمت خود استعفا داد. بسیاری از رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که مربی والیبال برزیل اخراج شده است اما او در مصاحبه‌ای اخراجش را تکذیب کرد.

کارلوس شوانکه  دستیار پیشین رنان دال زوتو، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های برزیلی شایعات تنش در تیم را پس از جدایی اخیرش رد کرد. او اصرار دارد که خروجش از قبل مشخص بود. این مربی می‌گوید که به دلیل خستگی از یک برنامه شلوغ تصمیم به خروج از تیم ملی والیبال برزیل گرفته است.

شوانکه اظهار دارد که جدایی او از تیم ملی حتی قبل از شکست برزیل در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی مقابل آرژانتین مشخص شده بود. با وجود گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اختلاف بین او و چهره‌های کلیدی تیم، شوانکه هر گونه مشکلی را رد می‌کند.

او گفت: من روابط خوبی با همه اعضای تیم دارم. هیچ بدی وجود ندارد و فقط خواسته‌های شغلی است.

شوانکه در سال ۲۰۱۹ به تیم ملی ملحق شد و نقشی کلیدی در قهرمانی برزیل در لیگ ملت‌ها در سال ۲۰۲۱ ایفا کرد. او از سفرهای مداوم خسته شده است. شوانکه با وجود جدایی‌اش از تیم ملی، به چشم انداز تیم در بازی‌های پیش از المپیک خوش‌بین است. او در این باره گفت: من به تیم ایمان کامل دارم. شکست‌هایی از این دست فقط پله‌هایی برای تلاش بیش‌تر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha