• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402061308612
  • خبرنگار : 50037

همزمان با اربعین حسینی؛

خط برگشت کنارگذر اسدآباد زیربار ترافیک نمی‌رود

خط برگشت کنارگذر اسدآباد زیربار ترافیک نمی‌رود

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: زیر بار ترافیک رفتن خط برگشت کنارگذر اسدآباد در اربعین حسینی منتفی است.

حسین‌علی شرکائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرار بود خط برگشت کنارگذر اسدآباد در اربعین حسینی زیر بار ترافیک برود که با توجه به بازدید روز گذشته رئیس پلیس راه استان همدان از کنارگذر، نسبت به رفع برخی از نواقص تأکید شد که به منظور رفع این نواقص زیر بار ترافیک رفتن خط برگشت کنارگذر در اربعین منتفی خواهد بود.

وی با بیان اینکه رئیس پلیس راه استان همدان نواقص برخی سازها و تابلوها را از جمله ایرادات خط برگشت کنارگذر دانست، افزود: با آماده شدن تقاطع غیرهمسطح کنارگذر  این پروژه به صورت۱۰۰ درصدی پس از ۱۴ سال انتظار به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه تصریح کرد: در  سفر ریاست جمهوری به استان‌ همدان ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه شاخص ملی اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد زائران عتبات عالیات در ایام اربعین از محور اسدآباد تردد دارند، خاطرنشان کرد: گردنه اسدآباد به عنوان یکی از حادثه‌خیزترین محورهای سطح کشور بود که با اجرای پروژه نصب نیوجرسی در این گردنه خوشبختانه آمار تصادفات بزرگ، رخ به رخ و منجر به مرگ در این محور حذف شده و به صفر رسیده و همین امر گردنه اسدآباد را از لیست ۱۰ جاده مرگبار خارج کرده است.

شرکائی در بخش دیگری با اشاره به بهره‌برداری چندی پیش روشنایی گردنه اسدآباد خاطرنشان کرد: برای نصب ۷۹ پایه چراغ روشنایی در گردنه اسدآباد اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و برای نصب ۴۰۲ جداکننده بتنی شش میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین اضافه کرد: آسفالت بزرگراه و گردنه نیز با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان در حال انجام بوده که تاکنون ۹ کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی در پایان گفت: برای استقبال از زائران عتبات عالیات از محور اسدآباد براساس صورتجلسه ۱۵ ایستگاه صلواتی شامل ۹ ایستگاه در محور رفت و شش ایستگاه در محور برگشت پیش‌بینی و فعال شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha