• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۶:۵۰
  • دسته‌بندی: ویدیوی ورزشی
  • کد خبر: 1402061308756
  • خبرنگار : 71468

پرافتخارترین ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی

ویدیو/ حسین رضازاده قوی‌ترین مرد سابق جهان

ویدیو/ حسین رضازاده قوی‌ترین مرد سابق جهان

ایسنا در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو به بررسی پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی تاریخ بازی‌های آسیایی می‌پردازد. حسین رضازاده قهرمان سابق جهان و المپیک با ۲ مدال طلا و یک برنز به طور مشترک در رده یازدهم پرافتخارترین ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی قرار دارد. او در بازی های آسیایی ۱۹۹۸ برنز گرفت و در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ به مدال طلا رسید. رضازاده در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ پرچمدار کاروان ایران نیز بود و سال ۱۳۸۷ از وزنه‌برداری خداحافظی کرد.

                                                              

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۶ ۱۵:۰۰

🌹

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۶ ۱۹:۵۸

حیف که خودشو با رفتارهای غیر ورزشی و موضع گیری های بیهوده خراب کرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۰۴:۰۳

به نام خدا_انشاا... خداوند به آقای رضازاده عمر باعزت و طولانی عطا کند که سالها دل مردم ایران و بعضا کشورهای اسلامی رو شاد کرد_انسان جایزالخطاست_متاسفانه بعضیها بخاطر یکسری از اشتباهات آقای رضازاده سعی در حذف ایشان در بدنه ورزش رو داشتند_وقتی بدی کسیرو میبینیم خوبیهاشم یادمون باشه_در پناه خدا باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۸:۰۸

با سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان آقای رضازاده تا هستیم و ایشان هستند برای ملت ایران قابل احترام هستند. قرار نیست هر کسی با بقیه زاویه فکری و عقیده‌ای داشتند منفور کنیم.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۹ ۱۲:۰۷

دوستان .خواهشن دقت کنیم...هر کجا هرزمان ..اگر دیدیم یک ورزشکاری یا هرمقامی را میزنن ..فکر کنیم زود تایید نکنیم. این عزیز روزی قهرمان سنگین وزن جهان شد ..آلمان ..ترکیه .با پیشنهاد .پول خواستن بره این نرفت هیچ حتی با شعاری از ایران دفاع کرد.از اون روز منافقین سلطنت طلب ها شروع کردن به تخریب. اینها نعمت های الهی هستن به ایران عزیز باید قدرشون دانسته بشه