• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402061308765
  • خبرنگار : 50136

معاون سیاسی استاندار آذربایجان ‌غربی:

زنده نگه داشتن دفاع مقدس بسیار ضروری است

زنده نگه داشتن دفاع مقدس بسیار ضروری است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: زنده نگه داشتن دفاع مقدس با توجه به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن این رویداد مهم تاریخی در نگاه جوانان و نوجوانان، بسیار ضروری است.

رضا ابراهیمی ۱۳شهریور در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان با موضوع گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس که در استانداری برگزار شد با اشاره به نقش و اهمیت هفته دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دستگاه های اجرایی در دولت مردمی و انقلابی وظیفه خطیری در بیان رشادت ها و شجاعت های مردان و زنانی که در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و امام (ره)، جان خویش را فدا کردند، بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و تکلیف ذاتی دستگاه های متولی فرهنگی از جمله صداوسیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... در این خصوص، خاطرنشان کرد:دشمن امروز بعد از شکست در عرصه های مختلف، از حوزه فرهنگی وارد شده و دستگاه های متولی در کنار فضاسازی محیطی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و اجرای سایر برنامه های ابلاغی را در دستور کار قرار دهند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به انتخاب آذربایجان غربی به عنوان یک استان معین در دفاع مقدس، افزود: نهادهای مختلف امسال درخصوص جهاد تبیین و بیان خدمات و عملکرد ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص در فضای مجازی و در بین جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به نقش کلیدی دانشگاه ها با محوریت دانشگاه ارومیه و آموزش و پرورش در زمینه گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و یادآور شد: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید نسبت به هماهنگی و برنامه ریزی لازم درخصوص تاثیرگذاری بیشتر بخشداری ها و دهیاری ها جهت فضاسازی و تبیین دستاوردهای نظام در دهستان ها و بخش ها اقدام مؤثر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha