• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402061308818
  • خبرنگار : 71124

از ۱۸ شهریور ساعت کار ادارات به حالت قبل باز می‌گردد

از  ۱۸ شهریور ساعت کار ادارات به حالت قبل باز می‌گردد

ساعت کاری ادارات از شنبه هفته آینده ( ۱۸ شهریور ماه ) به حالت قبل برمی‌گردد و بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران در زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش ایسنا ، میثم لطیفی - رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور-  گفت: تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان به علت مدیریت مصرف برق بود. با عبور از این شرایط ساعت کاری ادارات از شنبه هفته آینده به حالت قبل برمی‌گردد.

وی در یکی از بخش های خبری تلویزیون گفت: بنابراین ساعت آغاز به کار ادارات دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از ۷ تا ۹ صبح به شکل شناور شروع می‌شود.

لطیفی در خصوص ادارات واحدهای استانی و شهرستانی و اینکه ساعت شروع آنها  ۷ صبح خواهد بود ادامه داد: در واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت شروع به کار  ۶ و ۳۰ دقیقه صبح و در واحدهای صنعتی نیز ساعت شروع به کار ۷ صبح خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۳ ۱۸:۱۰

کار ادارات دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از ۷ تا ۹ صبح به شکل شناور شروع می‌شود!!! ۷ تا ۹ صبح خیلی شناور نیست؟ واحدهای صنعتی نیز ساعت شروع به کار ۷ صبح خواهد بود!!! واحدهای صنعتی هم اداری به حساب می آیند؟ .

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۴ ۰۷:۵۰

ظاهرا بی خبر هستند که قبل از تغییر ساعتها ما ساعت 7:30 می‌اومدیم نه هفت. در تغییر ساعتها به غرب کشور توجه کنید که طلوع آفتاب دیرتر اتفاق می‌افته. به خانم‌های شاغل توجه کنید که بچه شون باید بره مدرسه و بچه مقطع ابتدایی نمی تونه تنهایی توی خونه منتظر سرویس مدرسه باشه و خونه رو قفل کنه بره! اگر قراره ساعت کاری سایر استان‌ها متفاوت از تهران باشه بهتره براساس سبک زندگی و طلوع و غروب خورشید تعیین بشه ساعت کار. تهرانیا پنجشنبه تعطیلن ولی سایر استان‌ها پنجشنبه باید باشند تا مبادا کار کشور لنگ بمونه!!!!!!!!!! دورکاریها و .... هم که برای تهران هست. بی خردی و ظلم در تصمیم‌گیریها موج میزنه.