• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402061409137
  • منبع : بازار

معرفی یکی از آموزشگاه‌های معتبر زبان برای کودکان

معرفی یکی از آموزشگاه‌های معتبر زبان برای کودکان

یادگیری زبان دوم به کودکان در سنین پایین مانند سرمایه‌گذاری در آینده کودک می‌باشد، طبق تحقیقات انجام شده یادگیری زبان دوم برای کودکان هرچقدر زودتر انجام شود نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت. انتخاب بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان یکی از دغدغه‌ها و نگرانی والدین می‌باشد که چه آموزشگاه زبانی را برای کودک خود انتخاب کنند؟

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، انتخاب آموزشگاه زبان خوب برای کودکان یکی از عوامل مهم به شمار می‌آید! چرا که کودک باید با ذوق و اشتیاق بر سر کلاس حاضر شود و نباید دلزده شود.

در ادامه همراه ما باشید تا با ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان بیشتر آشنا شویم!

مزایای انتخاب آموزشگاه زبان مناسب برای کودکان

  • فعالیت در زمینه آموزش برای کودکان به صورت حرفه‌ای
  • وجود اساتید مجرب و کاربلد برای کودکان
  • محیط شاد، صمیمی و دوستانه
  • پشتیبانی و مدیریت منظم و پیگیری‌های پی در پی
  • هزینه معقول کلاس‌ها
  • به کارگیری جدیدترین متدها برای آموزش به کودکان
  • آموزش همراه با بازی و سرگرمی

چه آموزشگاه زبانی را برای کودک خود انتخاب کنیم؟

همانطور که می‌دانید در حال حاضر مؤسسات و آموزشگاه زبان‌های بسیاری برای کودکان وجود دارد که باید در انتخاب آنها دقت بسیاری انجام شود تا کودک از زبان و درس دلسرد نشود و با اشتیاق ادامه دهد. 

مرکز زبان گات جزو یکی از بهترین آموزشگاه زبان و یکی از معتبرترین مؤسسات آموزشی به کودکان در سطح‌های مختلف آموزشی با بیش از 15 سال سابقه می‌باشد. در این مؤسسه آموزشی بیش از 20 زبان رایج دنیا اعم از زبان انگلیسی، آلمانی، کره‌ای، فرانسوی، چینی، ترکی و غیره به تمام گروه‌های سنی (کودک، نونهال، نوجوانان، بزرگسالان) در 6 شعبه در تهران و 1 شعبه شهرستان گرگان (گلستان) آموزش داده می‌شود.

معرفی یکی از آموزشگاه‌های معتبر زبان برای کودکان

گروه سنی آموزش زبان کودکان در مؤسسه گات

توجه داشته باشید روش‌های آموزشی زبان کودکان در مرکز زبان گات با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های آموزشی و به‌کارگیری بهترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید در زمینه آموزش به کودکان، دوره‌های آموزشی را در چندین شاخه زبانی برگزار می‌کند.

آموزش زبان کودکان در آموزشگاه زبان گات به صورت ذیل می‌باشد؛
کودک: گروه سنی 4 تا 6 سال
کودک نونهال: 6 تا 12 سال
نوجوان: 12 تا 18 سال
بزرگسال: 18 سال به بالا

معرفی یکی از آموزشگاه‌های معتبر زبان برای کودکان

منابع آموزشی برای کودکان در مؤسسه گات

منابعی که در تمامی دوره‌های آموزشی به کودکان استفاده می‌شود شامل انواع فلش کارت‌های کارتونی و جذاب، آهنگ، شعرهای کودکانه، انواع فیلم و کارتون‌های متنوع، جدیدترین کتاب‌های آموزشی تصاویر رنگی جذاب، شعر، سی‌دی‌های آموزشی، بازی و سرگرمی است که روی 4 مهارت اصلی ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و لیسنینگ کودک به خوبی کار می‌شود.

کلاس زبان آنلاین کودکان گات

لازم به ذکر است بدانید که آموزش آنلاین زبان به کودکان بسیار سخت‌تر از آموزش حضوری می‌باشد چرا که سرگرم کردن کودکان در کلاس‌های آنلاین دشوار است  و استاد باید مهارت و تخصص بالایی داشته باشد.
اما نگران نباشید اگر به هر دلیلی قصد دارید که کودک خود را در کلاس آنلاین برای یادگیری زبان دوم ثبت نام کنید مرکز زبان گات بهترین کلاس آنلاین را برای تمامی زبان‌های زنده دنیا به همراه کلاس‌های شاد و اساتید مجرب آموزش می‌دهد.

تعیین سطح دوره‌های زبان کودکان در مؤسسه گات

دوره‌های آموزشی زبان کودکان همانند سایر دوره‌های آموزشی در مؤسسه گات با انجام تعیین سطح شروع می‌گردد. به این صورت که تعیین سطح دوره کودکان به صورت شفاهی صورت می‌پذیرد و از طریق سؤالاتی که توسط کارشناس مربوطه انجام می‌گردد و همراه با بازی سطح زبانی کودک مشخص می‌شود.

توجه داشته باشید که سؤالات تعیین سطح برای کودکان طبق اصول استاندارد مطرح می‌گردد به صورتی که زبان‌آموزان در سطحی از زبان مورد نظر قرار بگیرند که فضای آموزشی کلاس‌ها برای آنها مناسب باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha