• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402061409161
  • خبرنگار : 71592

جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی دنبال انتقال بحران داخلی خود به کرانه باختری و نوار غزه است

جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی دنبال انتقال بحران داخلی خود به کرانه باختری و نوار غزه است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی دنبال انتقال بحران داخلی خود از تل آویو به کرانه باختری و نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی این جنبش در اظهاراتی تلویزیونی گفت، رژیم صهیونیستی در صورت وجود فرصت قصد دارد یک نبرد همه جانبه در تمامی جبهه‌ها راه بیندازد و از امکان انجام نبرد در تمامی جبهه‌ها صحبت می‌کند.

وی در ادامه تهدید کرد: هر زمان تصمیم بگیریم به هرگونه عملیات ترور پاسخ می‌دهیم، دیگر نه از حق مقاومت کوتاه خواهیم آمد و نه منتظر توافق با گروه‌ها می‌مانیم. جنبش جهاد اسلامی فلسطین همان طور که زیاد النخاله، دبیرکل آن اعلام کرد، در برابر ترور هر یک از فرماندهان مقاومت ساکت نخواهد نشست.

البطش افزود: امروز کرانه باختری بیشتر از هر میدان نبرد دیگر صحنه درگیری است و مقاومت نفس اشغالگر را گرفته است و هر گونه تلاش سیاسی رژیم صهیونیستی برای احیای نقش تشکیلات خودگردان فلسطین و غیر آن با هدف جدا کردن شهر جنین از باقی مناطق کرانه باختری محکوم به شکست است.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، مقاومت در افکار عمومی، رژیم صهیونیستی را شکست داده است و این رژیم به دلیل ناتوانی از محاصره مقاومت در کرانه باختری نگران است. مقاومت در نوار غزه به توسعه ابزارهای خود ادامه می‌دهد و برای هر رویارویی آتی آماده است.

وی اعلام کرد، تشکیلات سرایا القدس در کرانه باختری حلقه ارتباط ملی میان همه گروه‌های مقاومت در آنجاست و اتحاد میدانی در مقابله با اشغالگر راه حل و راه درست برای سامان دادن به فضای داخلی فلسطین است.

البطش پیرامون پرونده عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نیز گفت، برخی از کشورهای عربی در این پرونده نقش میانجی را ایفا می‌کنند.

وی درباره انتخابات شهرداری‌ها در نوار غزه هم گفت، جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حماس خواسته این انتخابات را در غزه برگزار کند چرا که به ترسیم تصویر ملی بهتر کمک خواهد کرد.

البطش افزود: ما مانع هیچ تفاهم سیاسی که نتایج مثبتی برای مردم فلسطین به همراه داشته باشد، نمی‌شویم و خواهان وحدت ملی برای بازسازی پروژه ملی فلسطین هستیم که هدف آن مقابله با شهرک‌سازی‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی است.

در ارتباط با بازداشت‌های سیاسی رژیم صهیونیستی هم این رهبر مقاومت تاکید کرد: تلاش‌های سیاسی دشمن برای احیای نقش تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویسهای امنیتی آن برای جدایی شهر جنین از باقی مناطق کرانه باختری ابدا موفقیت آمیز نخواهد بود.

خالد البطش اعلام کرد، سلاح مقاومت در کرانه باختری تا زمان آزادی و شکست درگیری در این منطقه تنها به سمت ارتش رژیم صهیونیستی نشانه رفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha