• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061409525
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان عنوان کرد

سکوت معنادار جریان غرب‌گرا مقابل دیپلماسی خارجی دولت

سکوت معنادار جریان غرب‌گرا مقابل دیپلماسی خارجی دولت

ایسنا/گلستان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: پیرو دستورات صادره، رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت مهمترین راهبردهای انتخابات است.

هادی احمدی، سه شنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آزادشهر اظهار کرد: باید تلاش کنیم رویکرد مردمی بودن و مردم محوری را برای موفقیت در اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت دکتر رئیسی در ارائه خدمات پررنگ‌تر کنیم.

وی بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان‌های شهدا تأکید کرد و افزود: اگر به این توصیه‌های مهم و راهگشا رهبری عمل کنیم، قطعاً اجازه سوء استفاده از دشمنان گرفته خواهد شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ادامه داد: رقابت، سلامت، امنیت و از همه مهمتر مشارکت از راهبردهای اصلی در انتخابات پیش رو است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه پس از عضویت ایران در شانگهای و آزاد کردن پول‌های بلوکه شده و منابع ارزی کشورمان در کره‌جنوبی و عراق تازه‌ترین گام راهبردی دولت سیزدهم با عضویت در مجموعه بین‌المللی «بریکس» با رویکرد اقتصادی برداشته شد، خاطرنشان کرد: اینها ماحصل دیپلماسی رو به رشد و منطقی خارجی دولت است که یکی پس از دیگری محقق می‌شود.

احمدی با تأکید بر اینکه پس از عضویت ایران در «بریکس» در حالی که از سوی جریان غرب‌گرا، همواره پیگیری می‌شد و دولت را ناتوان از عضویت در آن معرفی می‌کردند، تصریح کرد: هم‌اکنون با عضویت کشورمان در چنین مجموعه‌ای، یا سکوتی معنادار پیشه کرده‌اند و یا در اقدامی فرار به جلو، آن را بی‌ارزش می‌خوانند.

وی در خصوص انتصابات در پست‌های مدیریتی گفت: پذیرفتن مسئولیت، یک فرصت مغتنم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید از این فرصت‌ها در راستای خدمت به مردم نهایت استفاده را داشته باشیم.

سکوت معنادار جریان غرب‌گرا مقابل دیپلماسی خارجی دولت

به گزارش ایسنا، در پایان این آیین با حضور «هادی احمدی» مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، «سیدجواد کریمی» فرماندار آزادشهر، امام جمعه اهل سنت نگین شهر و جمعی از مدیران دستگاه اجرایی، امنیتی و انتظامی شهرستان آزادشهر، «سلطان پرویز» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان معرفی شد و از زحمات «احمدرضا آدینه» معاون پیشین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha