• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402061409563
  • خبرنگار : 71404

پخش «بارکد» با موضوع اقتصاد دیجیتال

پخش «بارکد» با موضوع اقتصاد دیجیتال

رادیو اقتصاد با هدف معرفی ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال برنامه «بارکد» را به روی آنتن برد. تهیه‌کننده این برنامه رادیویی اعلام کرد: دارایی های دیجیتال، سیاستگذاری‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های فضای مجازی در کشور موضوعات این برنامه رادیویی هستند.

فرزانه صادقیان، تهیه کننده برنامه «بارکد» در گفت و گویی با ایسنا درباره نقش این برنامه در آگاهی مخاطبان توضیح داد: بدون شک یکی از راهکارهای کاهش موانع کسب و کار در کشور، تکیه بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه راهکارهایی برای استفاده بیشتر و بهتر از فناوری های نوین در مسیر فعالیت کارآفرینان خواهد بود.

او بیان کرد: به نظر می رسد با توجه به حجم رو به رشد تجارت الکترونیک، بررسی وضعیت مشکلات کاربران و علاقمندان به فعالیت در این حوزه ها از وظایف رادیو اقتصاد به عنوان تنها شبکه تخصصی اقتصادی در رسانه ملی خواهد بود.
وی در توضیح بیشتر برنامه‌اش خاطرنشان کرد: در این برنامه که به سیاستگذاری های بخش تجارت الکترونیک و فعالیت های اقتصادی در فضای مجازی می پردازد از قالب‌های متفاوت استفاده می شود تا موضوع و مسائل فعالان اقتصادی و کاربران به صورت مطالبه مطرح شده و به کمک کارشناسان و مسئولان راهکارهایی برای رفع مشکلات ارائه شود.
تهیه‌کننده «بارکد» یادآور شد: دارایی های دیجیتال، سیاستگذاری های ارتباطات و فناوری اطلاعات و زیر ساخت های فضای مجازی در کشور از جمله موضوعاتی است که در این برنامه مطرح شده است.
صادقیان در پایان در توضیح آیتم‌های این برنامه گفت: آیتم صفر و یک با حضور کارشناسان زبده تازه‌های دنیای دیجیتال را معرفی می کند و در آیتم از چرتکه تا کیبورد نکات آموزشی همچون راه اندازی فروشگاه اینترنتی، طریقه استفاده از نرم افزارهای مدیریت مشتری و بازاریابی ارائه می شود.
به گفته تهیه کننده «بارکد» گزارش و گفت و گوی میدانی از فعالان اقتصادی و تجار حوزه دیجیتال را از دیگر بخش های این برنامه است.
به گزارش ایسنا، برنامه «بارکد» به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان روزهای پنج شنبه ساعت ۱۶ به مدت ۵۰ دقیقه پخش می شود.
انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha