• سه‌شنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402061409571
  • خبرنگار : 50046

 مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک مقیاس مطرح کرد

اجرای طرح احیا، موثر در حل مشکل بازاریابی معادن

اجرای طرح احیا، موثر در حل مشکل بازاریابی معادن

ایسنا/خراسان شمالی  مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک مقیاس کشور گفت: اجرای طرح احیا یا بازاریابی در حل مشکل بازاریابی معادن موثر است.

عباس جرجانی در نشست با معدنکاران استان در ۱۴ شهریور ماه به آغاز به کار طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با هدف برپایی نهضت فرآوری و بهره‌وری با همکاری و مشارکت وزارت صمت، ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی از سال ۹۸ اشاره کرد.

وی اظهار کرد: طرح احیا با بازاریابی برای طرح هایی که در بازار دچار مشکل هستند می تواند برای برخی از معدن کاران استان تاثیر گذار باشد؛ برخی واحدها نیز برای دانش فنی و فراوری مواد معدنی نیاز به پیگیری دارند.

به گفته جرجانی یک سری از واحدها متاسفانه با سازمان منابع طبیعی و محیط زیست دچار چالش شده اند که این موضوع نیز با پیگیری از سوی رئیس سازمان در تهران رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیاز برخی واحدهای معدنی به تسهیلات برطرف خواهد شد، بیان کرد:  برخی واحد ها برای واحد فراوری و تکمیل ماشین آلات نیازمند تسهیلات هستند؛ براساس طرح احیا از طریق صندوق بیمه سرمایه گذاری به کسانی که مدارک خود را تکمیل کنند، برای اشخاص حقیقی تا پنج میلیارد تومان و برای اشخاص حقوقی با دست بازتر تسهیلات پرداخت خواهد شد.

جرجانی در خصوص وضعیت معادن استان نیز اظهار کرد:  با توجه به پتانسیل های خوبی که در سنگ مرمر،آهن، سرب و روی این استان وجود دارد، می توان پیشرفت اقتصادی استان را رقم زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha