• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402061610149
  • خبرنگار : 50616

حریفان تیم "خوش سیما" آمل در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور مشخص شدند

حریفان تیم "خوش سیما" آمل در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور مشخص شدند

ایسنا/مازندران نائب رییس هیات والیبال بانوان شهرستان آمل گفت: "تیم خوش سیما" آمل در نخستین سال از حضورش در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور شرکت می کند و حریفان این تیم نیز درمراسم قرعه کشی که برگزار شد، مشخص شدند.

مریم معصومیان درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: فصل جدید این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه از نیمه دوم آبان ماه امسال برگزار می‌شود، و تیم خوش سیما آمل درگروه سوم این مسابقات با تیم های نام آوران ایران، آوین و فولاد هرمزگان همگروه شد.

وی افزود: تیم خوش سیما آمل درفصل سپری شده لیگ دسته دوم والیبال باشگاه های کشور با کسب مقام قهرمانی دراین لیگ، جواز حضور در لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور را کسب کرد ویکی از نماینده های مازندران درفصل جاری این مسابقات شد.

درفصل جدید لیگ دسته یک والیبال زنان کشور، ۱۶ تیم شرکت کننده به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت و در پایان دومرحله، تیم های اول و دوم هر گروه مرحله بعد صعود تا پس از رقابت تیم ها دراین مرحله تکلیف برگزیدگان لیگ مشخص شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۶ تیم از ۹ استان (مازندران چهار تیم، خراسان رضوی سه تیم، البرز سه تیم، هرمزگان، یزد، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس و قزوین هر کدام یک تیم) حضور دارند.

طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های لیگ دسته یک زنان از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شود و نیمه دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

خوش سیما آمل درقامت یک تیم مدعی

سرپرست تیم والیبال خوش سیما آمل درخصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از شروع مسابقات به خبرنگار ایسنا گفت، درحال حاضر تمرینات این تیم زیرنظر خانم " شیما کاووسی" از مربیان مطرح و درجه یک فدراسیون والیبال درشهرستان آمل درحال برگزاری است.

زری غلامی افزود: بعد از قهرمانی درمسابقات لیگ دسته دوم و تقویت تیم در مسابقات لیگ دسته یک، چند بازیکن مطرح غیربومی نیز جذب تیم خوش سیما آمل، درحد تیم های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می شود وامیدوارهستیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه درنخستین سال حضور در لیگ دسته یک، بهترین نتایج را برای شهرستان آمل کسب کنیم.

وی، با ابراز رضایت از شرایط فعلی این تیم پیش از شروع لیگ گفت، البته هنوز حامی مالی برای تیم انتخاب نشده، اما قول‌هایی برای حمایت از تیم داده شده وامیدواریم تا پیش از شروع مسابقات برای انگیزه و توان بیشتر برای مسابقات، این امر عملی و محقق شود.

همزمان با حضور تیم خوش سیما آمل درلیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم کودگلفام آمل نیز در لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha