• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402061610193
  • خبرنگار : 50589

مدافع تیم فوتبال تراکتور:

باید به خاطر نام تراکتور بیشتر بجنگیم

باید به خاطر نام تراکتور بیشتر بجنگیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: باید به خاطر نام بزرگ تراکتور بیشتر بجنگیم و تلاش کنیم.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شاکله اصلی تیم ما عوض شده و به همین دلیل در بازی‌های ابتدایی فصل نتایج خوبی نگرفتیم. هماهنگ شدن بازیکنان زمان‌بر بود و عوض شدن بیش از ۸۰ درصد نفرات بر سبک بازی بازیکنان قبلی هم تاثیر گذار بود. در بازی مقابل استقلال خوزستان بهتر بودیم، پیروزی پرگل میسر نشد، اما مهم کسب سه امتیاز بود.

وی افزود: در حال حاضر تیم هماهنگ‌تر شده و به شخصیتی که استحقاقش را داشتیم رسیده‌ایم. معتقدم بعد از اتمام تعطیلات پیش‌رو و شروع مجدد مسابقات، تعادل تیم بیشتر حس خواهد شد.

او در رابطه با تعطیلی لیگ‌برتر گفت: پاکو خمس با تعطیلی لیگ خیلی موافق نیست، به نظرم اگر بازی ها ادامه‌دار بود می‌توانستیم به روند خوب‌مان راحت‌تر ادامه دهیم و شرایط برای ما بهتر بود.

حسینی در خصوص عملکردش توضیح داد: این فصل بازی چندانی به من نرسیده که این موضوع به نظر شخصی پاکو خمس برمی‌گردد، امیدوارم بیشتر در ترکیب قرار گرفته و جواب اعتماد مربی و هواداران تراکتور را بدهم. فصل گذشته شرایط عالی بود و امیدوارم این روند، امسال هم ادامه‌دار باشد.

مدافع تراکتور با بیان اینکه پرشورها هویت و اصالت این باشگاه هستند، متذکر شد: هواداران از نتایج ابتدای فصل ناراضی بودند و باید به آن‌ها حق داد، شاید انتظار نداشته باشیم هواداران علیه ما شعار دهند اما در برخی مواقع باید حق را به هواداران دهیم. ما باید به خاطر نام بزرگ تراکتور بیشتر بجنگیم و تلاش کنیم تا پرشورها همواره با شادی ورزشگاه را ترک کنند.

حسینی ادامه داد: قطعاً باید جزو تیم های بالانشین جدول باشیم اما نمی‌خواهم با این حرف‌ها فشاری روی خودم و تیم بگذارم، سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.

مدافع تراکتور خاطرنشان کرد: خمس هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر فنی جزو مربیان با کیفیت حال حاضر فوتبال ایران است، او ثابت شده است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و امیدوارم تدوام حضورش در تراکتور به ساختار فوتبال ایران کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۰:۳۹

یاشاسین تراختور یاشاسین آذربایجان 👑