• پنجشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402061610381
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده فراجا:

خدمات‌رسانی پلیس تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد

خدمات‌رسانی پلیس تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد

ایسنا/کرمانشاه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تداوم خدمت‌رسانی پلیس تا بازگشت آخرین زائر خبر داد.

 سردار «احمدرضا رادان» در قرارگاه اربعین فراجا که در مرز خسروی با حضور جمعی از فرماندهان مرزبانی عراق برگزار شد، اظهار کرد: به فضل الهی امسال رکورد حضور در مراسم اربعین شکسته شد و بیش از چهار میلیون زائر ایرانی در این همایش معنوی و بزرگ حضور یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون نیز بیش از سه میلیون زائر به کشور بازگشته‌اند و کمتر از یک میلیون نفر هنوز در این سفر معنوی در عتبات عالیات به سر می‌برند.

سردار رادان با اشاره به حضور همه جانبه پلیس از آغاز ماموریت اربعین در میدان خدمت‌رسانی به زائران، تاکید کرد: خدمات رسانی همکاران ما به زائران تا بازگشت آخرین نفر آنها همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همکاری بسیار خوب مسئولان عراقی با زائران ایرانی، گفت: تسهیل‌گری‌های آنها باعث شد تا زوار امسال راحت‌تر به این سفر معنوی مشرف شوند.

وی یادآور شد: اربعین ماموریتی است که باعث تقویت روابط حسنه دو کشور ایران و عراق و همدلی و انسجام مردم آنها شده که باید در این خصوص خداوند را شاکر بود.

رادان در پایان گفت: عزم و اراده استواری که در این ماموریت نزد مسئولان دو کشور وجود دارد، دشمنان اسلام را بیش از پیش به وحشت انداخته و باعث شده روسیاه‌تر از قبل صحنه را ترک کنند.

خدمت رسانی به زائران ایرانی را با افتخار ادامه می‌دهیم

در این نشست سرلشکر « جاسم جعفر فاخر» معاون ویژه بازرسی مرزبانی عراق هم با ابراز خرسندی از اینکه افتخار میزبانی زوار ایرانی نصیب کشور عراق شده است، گفت: خدمات‌رسانی به آنها را با افتخار ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه زائران اربعین در امنیت کامل به زیارت قبور ائمه اطهار (ع) و امام حسین (ع) مشرف شدند، گفت: خدمت‌رسانی به آن‌ها را همچنان تا بازگشت کامل زائران ادامه می‌دهیم.

سرلشکر فاخر در پایان از همراهی مسئولان ایرانی به ویژه فرمانده کل انتظامی با مقامات کشور عراق در اعزام زوار به عتبات عالیات قدردانی کرد و گفت: امیدوارم همین تعامل و همکاری در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha