• جمعه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061710543
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

آخرین پرواز حامل زائران اربعین گلستانی به زمین نشست

آخرین پرواز حامل زائران اربعین گلستانی به زمین نشست

ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از فرود آخرین پرواز حامل زائران اربعین گلستانی در فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان خبر داد.

علی متانت صبح امروز جمعه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت پروازهای اربعین فرودگاه‌های بین‌المللی شهدای گرگان پرداخت و اظهار کرد: این فرودگاه یکی از فعال‌ترین فرودگاه‌های کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی، همه ساله چندین پرواز به کشورهای خارجی دارد.

وی با بیان اینکه پروازهای حج و اربعین دو مورد از پروازهای مهم این فرودگاه هستند که جمع کثیری از حجاج و زائران اربعین را به سرزمین حج و عتبات و عالیات جابجا می‌کند، ادامه داد: لحظاتی پیش آخرین پرواز اربعین در این فرودگاه به زمین نشست و با انتقال یک هزار نفر از زائران اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به استان گلستان، پرونده عملیات اربعین ۱۴۰۲ به شکل کامل بسته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با تأکید بر اینکه با فرود پرواز شماره ۶۰۵۹ هواپیمایی کیش ایر در ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه بازگشت زائران اربعین حسینی استان گلستان به پایان رسید، خاطرنشان کرد: عملیات بازگشت زائران حسینی به استان از روز چهارشنبه ۱۵ شهریور آغاز شد و امروز به پایان رسید.

وی تعداد پروازهای گرگان – نجف در این مدت را ۱۱ سورتی پرواز رفت و برگشت توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر و آسمان از فرودگاه نجف اشرف به فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان عنوان کرد و گفت: باعث افتخار ما و دست اندرکاران اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان است که اربعین امسال نیز در کنار تلاش برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران، میزبان زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بودیم.

گفتنی است، شماره تلفن ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۸۰۳۰ اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات هموطنان در زمینه اطلاعات پروازهای مختلف «از» و «به» این فرودگاه است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان «از» و «به» فرودگاه‌های تهران، کیش، مشهد، زاهدان، زابل، عسلویه در داخل کشور و بندرآکتائو در کشور قزاقستان برقرار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha