• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402061810771
  • خبرنگار : 50227

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود ۶۰ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود ۶۰ درصد رسید

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود ۶۰ درصد رسیده است، گفت: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای ۷۵ درصد برسانیم.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قبل از دولت سیزدهم تنها ۳۰ درصد فاضلاب شهر اهواز تکمیل شده بود، اظهار کرد: در دو سال اخیر و با توجه ویژه دولت سیزدهم ۳۰ درصد دیگر از پروژه فاضلاب شهر اهواز اجرایی شده و پیشرفت این طرح به حدود ۶۰ درصد رسیده است.

وی افزود: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن ۱۵ درصد دیگر از پروژه فاضلاب اهواز را تکمیل کنیم و پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای ۷۵ درصد برسانیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ طرح عمرانی در حوزه فاضلاب اهواز تعطیل نشده است و تلاش شرکت آبفا خوزستان و عزم دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری از فاضلاب اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

کرمی نژاد عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌های اعتباری و مالی ممکن برای تسریع در روند اجرایی این طرح استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن طرح را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: طرح بزرگ فاضلاب اهواز شاخص‌ترین‌ خدمت عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان است و در این زمینه در تلاش هستیم تا با تلاش همه بخش‌ها بتوانیم این طرح را به بهترین شکل اجرایی و تکمیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۳:۴۶

ما که چیزی ندیدیم، زمستون که شد دوباره همون اش و همون کاسه

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۴:۱۱

اصلا اینطور نیست گزارش اشتباه به خورد مردم ندید طرح های آبکی وبدون نظارت

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۱۵:۴۳

دستشون درد نکنه ولی هنوز تمام نشده هم نرخ آب رو افزایش دادن هم فاضلاب اونم بصورت نامحسوس

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۸ ۲۳:۴۷

جناب مهندس به وضعیت خیابان سام بین زینب و فراهانی واقع در خشایار در کوی انقلاب رسیدگی کنید ...این خیابان در طول سال همیشه گرفتگی دارد ...پرسنل زحمتکش برای رفع گرفتگی رسبدگی می کنند ولی بعد چند روز باز هم خیابان پر از فاضلاب میشود لذا درخواست تعویض لوله های قدیمی را داریم ...با تشکر اهالی محل

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۹ ۱۱:۰۱

درود بر دولت سیزدهم مسئولان اهوازی، اهواز نیاز به درختکاری دارد.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۹ ۱۴:۲۹

خداکنه فاضلاب را از آب کارون جدا کنند. بابا آبی که ما اهوازیها میخوریم گندابه

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۹ ۲۱:۵۶

حدود شیش ساله که در کوچه ما شاه لوله اب شرب نشتی داره وهیچکس رسیدگی نمیکنه همینجور شبانه روز اب لوله کشی داره هدر میره لطفا رسیدگی کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۱۹ ۲۱:۵۹

حدود شیش ساله که شاه لوله اب شرب در کوچه ما نشتی داره واب داره هدرمیره و فاضلاب داره با اب لوله کشی مخلوط میشه هیچکس جوابگو نیست لطفارسیدگی کنید.اهواز.ابتدای اتوبان گلستان روبه روی درب دانشگاه چمران. لشکراباد کوچه عاملی

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۰ ۰۰:۳۵

دروغ است مشکل فاضلاب اهواز ۱۰ درصدانجام شد