• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402061810942
  • خبرنگار : 50126

آخرین وضعیت تردد از مرز مهران و انتقال زائران از پایانه برکت

ورود بیش از ۱۰۰ اتوبوس به پایانه برکت در هر ساعت/ مشکلی برای انتقال زائران وجود ندارد

ورود بیش از ۱۰۰ اتوبوس  به پایانه برکت در هر ساعت/ مشکلی برای انتقال زائران وجود ندارد

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در هر ساعت بیش از ۱۰۰ اتوبوس وارد پایانه مسافربری برکت مهران می‌شود و بلافاصله با هدایت به سمت سکوها زوار را به محل سکونت خود انتقال می‌دهند.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از بامداد امروز شنبه ۱۸ شهریور تاکنون ۴۶ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند و هم اکنون زوار با حضور در محل سکوها بلافاصله با اتوبوس‌ها به محل سکونت خود انتقال داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ اتوبوس در پایانه برکت آماده مسافرگیری است، تصریح کرد: روز گذشته ۲هزار و ۲۰۰ و از بامداد تاکنون ۷۵۰ دستگاه اتوبوس زوار را به محل سکونت خود انتقال دادند.

استاندار ایلام تصریح کرد: از اول صفر تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند که این میزان ۲۸۰ هزار بیش از سال گذشته در زمان مشابه است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه میزان ورودی زوار از اول صفر تاکنون به بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است، تصریح کرد: از معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور به خاطر تامین اتوبوس موردنیاز برای انتقال زوار قدردانی می کنم و هم اکنون  در هر ساعت بیش از یک صد اتوبوس وارد پایانه مسافربری برکت مهران می‌شود و بلافاصله با هدایت به سمت سکوها زوار را به محل سکونت خود انتقال می‌دهند.

وی با قدردانی از از کمیته‌های ۱۸‌گانه اربعین ، گفت: آب و غذا در پایانه برکت بین زوار توزیع می‌شود و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته با توجه به ورود زائرانی که از مرزهای دیگر به عراق رفته بودند اما مرز مهران را برای بازگشت به کشور  انتخاب کرده بودند با ازدحام مسافران در پایانه برکت مواجه بودیم که با دستور مخبر تمام اتوبوس‌های استان‌ها به مرز فرستاده شدند و بخشی از زائران نیز با هواپیمای ایلوشین به تهران منتقل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha