• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402061810956
  • منبع : نمایندگی قزوین

دعوت کاراته‌کاهای قزوینی به اردوی تیم ملی

دعوت کاراته‌کاهای قزوینی به اردوی تیم ملی

ایسنا/قزوین دعوت بهمن عسگری و لیلا برجعلی کاراته‌کاهای قزوینی به مرحله جدید اردوی تیم ملی کاراته و حضور تیم والیبال ساحلی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

به گزارش ایسنا، مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کاراته در حالی آغاز شده که بهمن عسگری، کاراته‌کای شایسته استان قزوین هم در این اردو حضور دارد. اردوی ملی‌پوشان کاراته تا بیستم شهریورماه در خانه کاراته تهران پیگیری خواهد شد. عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در بازی‌های آسیایی هانگژو چین به روی تاتامی می‌رود.

بنا بر این خبر مرحله سیزدهم اردوی تیم ملی کاراته بانوان نیز در حالی در تهران آغاز شده که لیلا برجعلی، کاراته‌کای قزوینی هم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کند. برجعلی نیز در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم عضو تیم ملی کاراته برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین است.

تیم‌های ملی کاراته زنان و مردان کشور از سیزدهم مهرماه در بازی‌های آسیایی هانگژو چین به مصاف رقبا می‌روند. برجعلی و عسگری ماه گذشته به همراه تیم ملی نشان‌های طلای کومیته تیمی و انفرادی قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات ورزشی خود ثبت کردند.

حضور تیم والیبال ساحلی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور

تیم والیبال ساحلی استان قزوین با ترکیب ۲ تیم الف و ب در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف رقبا خواهد رفت.

در گروه چهارم این مسابقات تیم قزوین ب با ترکیب امیرعلی طاهری و اشکان جعفرزاده به مصاف تیم‌های تهران الف و فارس خواهد رفت.

در گروه هفتم این مسابقات هم تیم قزوین الف با ترکیب محمدحسین جاویدمهر و محمدمهدی جاویدمهر مقابل نمایندگان گیلان الف و بوشهر ب صف آرایی می‌کند.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر نوزده سال کشور به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha