• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402061810989

برگزاری دوره آموزشی معلمان تربیت‌ بدنی قطب یک کشور در شیراز

برگزاری دوره آموزشی معلمان تربیت‌ بدنی قطب یک کشور در شیراز

ایسنا/فارس دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی قطب یک کشور با حضور منتخبی از کارشناس مسئولان و معلمان تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال  بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز شروع به کار کرد.

مدیر کل‌ آموزش و پرورش فارس شنبه ۱۸ شهریور آئین افتتاح این دوره آموزشی، گفت: در حوزه تربیت بدنی اعم از ورزش دانش‌آموزی و فرهنگی می‌توانیم با برنامه‌های متناسب به هویت‌سازی بپردازیم و هویت بومی فرهنگی ایرانی و اسلامی را تقویت و آن را توسعه دهیم.

محمدخلیل عسکری اضافه کرد: مسابقات ورزشی و فعالیت‌های تربیت بدنی، کار ارزشمندی است که مبتنی بر خرد جمعی و برنامه های دقیق و با پشتوانه قوی در معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس همواره در دستور کار است.

وی افزود: برنامه ریزی در قالب ساحت زیستی و بدنی یکی از موفق ترین روش‌های تربیتی در راستای ایجاد شور و نشاط در مدارس و تحقق تربیت مطلوب دانش‌آموزان است.

عسکری خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین  دولت مردمی سیزدهم برنقش ورزش در تربیت دانش آموزان، بسیار تاکید شده است.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی اخیر شاهچراغ علیه السلام و نقش شجاعانه آقایان بادپا و دانش‌آموز قدرتی در برابر تروریست این حادثه نشان داد که ما هم در تربیت کودک و هم در تربیت افراد دارای هویت اسلامی ایرانی موفق بوده‌ایم، لذا در این حادثه مشاهده کردیم آن کودک در اوج رعب و وحشت به پدرش کمک کرد و آن جوان نیز با دست خالی یک داعشی سرتا پا مسلح را زمین‌گیر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش، با تاکید بر پرکردن خلاءهای تربیتی، خاطرنشان کرد: در حوزه تربیت بدنی اهم از ورزش دانش‌آموزی و فرهنگی می‌توانیم با برنامه‌های متناسب به  هویت‌سازی بپردازیم و هویت بومی فرهنگی ایرانی و اسلامی را تقویت و آن را توسعه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha