• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402061811008
  • خبرنگار : 50039

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

جزئیات دستگیری جاعلان اوراق قضایی بندرگز/ یک زن در میان دستگیرشدگان

جزئیات دستگیری جاعلان اوراق قضایی بندرگز/ یک زن در میان دستگیرشدگان

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری جاعلان اوراق قضایی و کارچاق کنی در شهرستان بندرگز خبر داد.

حیدر آسیابی صبح امروز شنبه ۱۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات چگونگی شناسایی و دستگیری جاعلان اوراق قضایی و کارچاق کنی در شهرستان بندرگز پرداخت و اظهار کرد: با اقدام به موقع دستگاه قضا در بندرگز، چهار نفر که با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی این شهرستان، اوراق قضایی را جعل و کارچاق کنی می‌کردند، شناسایی و بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه سه نفر از دستگیرشدگان مرد و یک نفر زن هستند، ادامه داد: ۲ نفر از این متهمان زن و شوهر هستند که با جعل نامه دادستان این شهرستان قصد رفع مسدودی یک حساب بانکی را داشتند، که در چنگال قانون گرفتار شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر اینکه این زوج به منظور شناسایی همدستان آنان، از چند ماه پیش در تور اطلاعاتی کارکنان حفاظت و اطلاعات استان قرار داشتند، افزود: در نتیجه این پایش علاوه بر این ۲ نفر، یک جاعل و یک کارمند بانک هم دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه زن و شوهر دستگیر شده مدعی ارتباط و آشنایی با برخی مقام‌های قضایی بودند، خاطرنشان کرد: آنها با این ترفند کارچاق کنی کرده و مردم را فریب می‌دادند.

آسیابی از تشکیل پرونده قضایی این افراد خبر داد و اضافه کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات بوده و بررسی‌ها نشان داده این افراد هیچ ارتباط یا آشنایی با مقامات قضایی شهرستان ندارند.

رئیس کل دادگستری گلستان با هشدار به همه سودجویان و فرصت طلبان که اقدام به کارهای غیرقانونی می‌کنند، گفت: قطعاً دستگاه قضا در برخورد با هرگونه فساد، توجه به جناح‌ها، طیف‌ها و اینکه متهم با چه جایگاهی است هیچ اهمیتی نداده و با قدرت و اقتدار در مسیر برخورد با فساد حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha