• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402061811277
  • خبرنگار : 30147

مدیر برق شهرستان مه‌ولات:

برق ۲۸ روستای مه‌ولات اصلاح و بهینه‌سازی شد

برق ۲۸ روستای مه‌ولات اصلاح و بهینه‌سازی شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر برق شهرستان مه‌ولات گفت: از مجموع ۳۰ روستای تحت پوشش خدمات برق شهرستان مه‌ولات ۲۸ روستا به صورت کامل در حوزه برق اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

مهدی مشفق در گفت و گو با ایسنا از آماده بهره‌برداری بودن ۴۴۰ میلیارد ریال طرح در حوزه برق شهرستان مه‌ولات خبر داد و افزود: ۲۷ طرح اصلاح و بهینه‌سازی، برق‌رسانی، مقاوم‌سازی، هوشمندسازی و تقویت توان شبکه برق با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت توان شبکه از طریق تعویض هادی‌های شبکه و تعویض ترانسفورماتور در چندین نقطه شهری و روستایی، پاسخ به تقاضاهای موردی در راستای بهبود ولتاژ با تبدیل شبکه تک فاز به سه فاز در ۴۳ نقطه شهرستان و توسعه شبکه فشار متوسط و نصب ترانسفورماتور از جمله طرح‌های پاسخ به تأمین برق پایدار بوده است.

مدیر برق شهرستان مه‌ولات گفت: در راستای کنترل پذیری شبکه و افزایش نقاط اتوماسیون و هوشمندسازی با نصب ۴ دستگاه کلید گازی جدید این نقاط به ۳۹ نقطه افزایش یافت، همچنین ۴۹۱ دستگاه تابلو کنتور هوشمند فرمان پذیر قابل کنترل از راه دور نیز نصب و بهره‌برداری شد.

وی افزود: رفع حریم‌های خطرناک در نقاط شهری و روستایی، مقاوم‌سازی شبکه‌ها در راستای افزایش تاب‌آوری از طریق تعویض پایه‌های فرسوده و جابجایی شبکه در مسیر خطوط اصلی تأمین برق شهر و روستا در این شهرستان انجام گرفته است.

مشفق خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۱ روستای قلعه جوق، چنار، شمس‌آباد، زرمهر، خوشدره، ازغند، همت‌آباد، مهنه، دوغ‌آباد، عبدل‌آباد و احمدآباد تحت پوشش برق مه‌ولات، پروژه‌های طرح بهارستان با هدف رفع افت ولتاژ، جابجایی شبکه، تقویت هادی و روشنایی، به صورت کامل اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع ۳۰ روستای تحت پوشش خدمات برق این شهرستان ۲۸ روستا به صورت کامل در حوزه برق اصلاح و بهینه‌سازی شده است، ارائه خدمت به مردم را فرصت مغتنم و توفیق الهی دانست و از همکاری تمامی مشترکان در برنامه‌های پاسخگویی بار تابستان جاری به ویژه مشترکان کشاورزی و اداری در این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha