• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402061811289
  • خبرنگار : 71610

حزب‌الله: رژیم اشغالگر طبل توخالی است

حزب‌الله: رژیم اشغالگر طبل توخالی است

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهای بی‌پایه و اساس درباره قدرت خود، مانند یک طبل توخالی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ محمد یزبک، رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به دیدار سه‌جانبه هفته گذشته رهبران مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین در بیروت تاکید کرد: دیدار رهبری حزب‌الله و جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی، دشمن صهیونیستی را به لرزه درآورد.

شیخ یزبک در این باره اظهار کرد: این مسئله حامل پیام روشنی است مبنی بر اینکه اسرائیل یک قدرت و ارتش شکست ناپذیر نبوده، بلکه یک طبل توخالی است.

وی ادامه داد: اگر عزم و اراده داشته باشیم و مصمم باشیم، رژیم اشغالگر شکست خواهد خورد و ما توانایی‌ها و قابلیت‌های مقابله با دشمن را داریم.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که در بحبوحه تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت، شنبه هفته گذشته (۱۱ شهریور) سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان میزبان زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

در این دیدار آخرین تحولات سیاسی به‌ویژه در فلسطین بررسی شد و ارزیابی مشترکی از وضعیت کرانه باختری، تشدید مقاومت در آنجا و همچنین آخرین تهدیدات مطرح شده توسط مقامات رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

در این دیدار همچنین بر موضع ثابت و استوار تمامی اعضای محور مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی و اشغالگری آن و همچنین اهمیت و ضرورت هماهنگی و ارتباط روزانه میان جنبش‌های مقاومت به‌ویژه در فلسطین و لبنان تاکید شد.

سید حسن نصرالله، العاروری و النخاله در ادامه بر ضرورت دنبال کردن تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی توسط گروه‌ها و جنبش‌های مقاومت در لبنان و فلسطین و اتخاذ تصمیمات مناسب درباره این تحولات تاکید کردند.

این دیدار در شرایطی انجام شد که طی هفته‌های اخیر تهدیدهای متقابلی میان مقامات رژیم صهیونیستی و رهبران مقاومت فلسطین و لبنان رد و بدل شده است. این تنش‌ها در پی تهدید مقامات رژیم صهیونیستی به ترور رهبران حماس در خاک لبنان و در رأس آنها صالح العاروری تشدید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha