• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402061811432
  • خبرنگار : 50635

معاون سیاسی استانداری هرمزگان:

جهاد دانشگاهی آموزش‌های مورد نیاز جامعه را ارائه می‌کند

جهاد دانشگاهی آموزش‌های مورد نیاز جامعه را ارائه می‌کند

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت تقاضا محور بودن دوره‌های آموزشی، گفت: جهاد دانشگاهی آموزش‌های مورد نیاز جامعه را ارائه می‌کند.

احسان کامرانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد هرمزگان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مراکز آموزشی، پژوهشی و علمی استان هرمزگان در حال فعالیت است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با ذکر این نکته که جایگاه جهاددانشگاهی یک جایگاه بسیار بالایی است و فعالیت‌های آن نیز بر اساس نیاز جامعه است، افزود: از زمان ریاست آقای زاهری به عنوان رئیس جهاددانشگاهی استان کارهای بسیار خوبی توسط این نهاد شکل گرفته و ارتباطات بسیار خوبی با دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی استان برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی هرمزگان آموزش‌های تخصصی و دوره‌های کوتاه مدت که مورد نیاز استان است را برگزار می‌کند. دوره‌هایی مانند مراقبت از سالمندان یکی از دوره‌های مورد نیاز استان است که با توجه به اینکه جمعیت کشور به سمت سالمندی در حال پیشرفت رفتن است، یکی از دوره‌های مفید برای جامعه می‌باشد.

وی به برگزاری دوره آموزش کمک‌های اولیه و فعالیت‌های پزشکی نیز بیان کرد: دوره کمک‌های اولیه پزشکی یکی از دوره‌های مورد نیاز عموم جامعه است و ضرورت دارد همه خانواده‌ها این دوره را بگذرانند چرا که با توجه به بحران‌هایی مانند سیل و زلزله که در استان به وجود می‌آید و شرایط خاصی ایجاد می‌کند، گذراندن این دوره‌ها برای اقشار مختلف جامعه مفید است.

 وی بیان کرد: راه‌اندازی مراکزی در استان که تقاضا محور باشند بسیار مهم است و خوشبختانه جهاد دانشگاهی به سمتی پیش رفته است که بتواند دوره‌هایی برگزار کند که مورد نیاز روز جامعه می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی به حوزه‌هایی مانند آب‌شیرین‌کن‌ها، تکنولوژی و فناوری نمک‌زدایی که از ضروریات استان محسوب می‌شود باید ورود کند. همچنین حوزه‌هایی مانند بیوتکنولوژی و فناوری زیستی تولید جلبک و آبزیان و غیره باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۰ ۱۷:۳۱

سلام چرا دانشگاه علمی کاربردی زیر نظر جهاد دانشگاهی همگی حذف شدن چرا برای ما که کاردانی اونجا گذروندیم جای را در نظر نگرفتن