• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402061811471
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

آزمون جذب خبرنگاران نوجوان به صورت برخط برگزار می‌شود

آزمون جذب خبرنگاران نوجوان به صورت برخط برگزار می‌شود

ایسنا/اصفهان آزمون نوجوانان علاقه‌مند به خبرنگاری برای حضور در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به‌صورت کاملاً برخط برگزار می‌شود و درنهایت با گذر از مرحله مصاحبه، ۴۰ نفر به‌عنوان خبرنگاران نوجوان در این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت.

بهناز عابدی، مسئول کمیته خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، ضمن اعلام این خبر به ایسنا، گفت: جذب و آموزش خبرنگاران نوجوان در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال انجام می‌شود که فراخوان آن به‌صورت گسترده منتشر شد و علاقه‌مندان تا روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه فرصت داشتند تا برای شرکت این آزمون ثبت‌نام کنند.

او افزود: تعداد ۳۷۷ نوجوان دختر و پسر شامل ۲۶۱ نوجوان دختر و ۱۱۶ نوجوان پسر برای شرکت در آزمون خبرنگاران کودک و نوجوان این دوره از جشنواره ثبت‌نام کردند که نسبت به جشنواره سی و چهارم ۳ برابر رشد داشته و نشان می‌دهد علاقه‌مندی نوجوانان برای مشارکت مستقیم در جشنواره افزایش‌یافته است.

عابدی با اشاره به اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌صورت کاملاً برخط برگزار می‌شود، بیان کرد: همواره در سال‌های قبلِ جشنواره، آزمون خبرنگاران به‌صورت حضوری برگزار می‌شد اما تجربه بسیارخوبی در دوران اپیدمی کرونا شکل گرفت و در پی آن بخش‌هایی از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌صورت برخط و مجازی برگزار شد که این ویژگی به بخش آزمون خبرنگاران کودک و نوجوان جشنواره سی و پنجم نیز اضافه‌شده است.

مسئول کمیته خبرنگاران نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان با بیان اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه به‌صورت برخط برگزار می‌شود، گفت: برای شرکت بهتر و مؤثرتر نوجوانان در آزمون خبرنگاران این دوره از جشنواره، جزوه‌ای حاوی مباحث رسانه و سینما برای آن‌ها ارسال‌شده تا با مطالعۀ آن و با ذهنیتی قوی بتوانند آزمون را به‌ خوبی طی کنند. افراد برگزیدۀ این آزمون به مرحلۀ مصاحبه وارد می‌شوند که به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: درنهایت از بین منتخبان آزمون برخط، ۴۰ نفر برای ایام جشنواره پذیرفته خواهند شد تا بتوانند در ایام برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به ستاد اجرایی جشنواره در اصفهان کمک کنند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha