• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402061911528
  • منبع : نمایندگی قزوین

قزوین با سه نماینده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان

قزوین با سه نماینده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان

ایسنا/قزوین حضور سه نماینده از قزوین در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان، دختران فوتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی و قضاوت داور تاکستانی در مسابقات کشتی ساحلی کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در حالی از امروز ۱۹ شهریور به میزبانی عربستان آغاز خواهد شد که سه نماینده از استان قزوین تیم ملی را همراهی می‌کنند.

میر مصطفی جوادی وزنه بردار دسته ۸۹ کیلوگرم از استان به عنوان ورزشکار برای تیم ملی به روی تخته خواهد رفت. مهسیما بابایی مربی با تجربه و شناخته شده استان هم هدایت تیم ملی وزنه برداری بانوان را در این رقابت‌ها بر عهده دارد و حسین مقامی هم از استان قزوین به عنوان داور در مسابقات قهرمانی جهان قضاوت خواهد کرد.

دختران فوتبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

کادر فنی تیم فوتبال دختران کشور ۶ دختر فوتبالیست از استان قزوین را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. در اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نونهالان دختر کشور ۳۲ فوتبالیست حضور دارند.

آرمیتا و آیلار طاهرخانی، نیایش رحمانی، مینا میرزایی، فاطمه وردلو و آیدا یارمحمدی ازجمله فوتبالیست‌های استان هستند که در این اردو حضور دارند. اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال دختران زیر چهارده سال کشور از امروز به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

قضاوت داور تاکستانی در مسابقات کشتی ساحلی کشور

غلامرضا طاهرخانی در مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان کشور قضاوت خواهد کرد. در این مسابقات ۱۰ داور دیگر هم طاهرخانی را در امر قضاوت همراهی می‌کنند.

طاهرخانی از جمله داوران با تجربه و بین‌المللی استان قزوین است که سابقه قضاوت در رقابت‌های بین‌المللی از جمله جام تختی، لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور را در ‌کارنامه دارد.

مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان کشور از امروز به میزبانی بندر ترکمن آغاز خواهد شد.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha