• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402061911633

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

شهرک صنعتی آب‌باریک هیچ مشکل زیرساختی ندارد

شهرک صنعتی آب‌باریک هیچ مشکل زیرساختی ندارد
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی آب باریک، به عنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی این استان دارای تمام امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

سید مصطفی هاشمی یکشنبه ۱۸ شهریور در جلسه‌ای با هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک به بررسی مسائل و مشکلات این واحد پرداخت و با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در فارس است و یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود، گفت: این شهرک صنعتی به عنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای تمام امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

هاشمی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی به عنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حفظ و نگهداری و از تاسیسات شهرک صنعتی بر همکاری به منظور رفع برخی نواقص تاکید کرد.

او ارتقاء وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب وانتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک‌های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد با هدف فعال‌سازی و ارتقاء وضعیت تولید را از برنامه‌های مهم در این شهرک صنعتی اعلام که برخی از آنها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌شود.

هاشمی افزود: این شهرک صنعتی با ۳۲هکتار مساحت دارای ۲۲.۵هکتار اراضی صنعتی است که این اراضی در قالب ۱۲۳قرارداد به متقاضیان واگذار شده که از این تعداد۹۰واحد صنعتی و تولیدی با ۱۷۵۰نفر اشتغال موفق به بهره‌برداری شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha