• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402061911778
  • خبرنگار : 71552

درخواست کاپیتان تیم ملی بسکتبال برای کارت پایان خدمت/ هاشمی: فرصت‌ها برای شماست‌

درخواست کاپیتان تیم ملی بسکتبال برای کارت پایان خدمت/ هاشمی: فرصت‌ها برای شماست‌

کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره گفت: امیدوارم که با شرایط خوبی عازم هانگژو شویم و برای ایران مدال بگیریم و همه راضی باشند.

به گزارش ایسنا، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال امروز ۱۹ شهریور در اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره گفت: تمرینات آماده‌سازی را از سال گذشته طراحی کردیم. این بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند و تعدادی از آنها در تورنمنت‌های مختلف بودند. بعد از آن تمرینات خود را زیر نظر لوکا شروع کردند و قرار است فردا به مدت چند روز برای اردوی تدارکاتی به صربستان بروند و به هانگژو اعزام شوند.

لوکا سرمربی تیم ملی نیز در خصوص شرایط آمادگی تیمش گفت: تقریبا از همه تیم‌های آسیایی زودتر شروع کردیم. تقریبا وضعیت همه تیم‌ها را بررسی کردیم. وضعیت بازیکنان خوب است و فکر می‌کنم شانس کسب مدال را داریم.

وی در خصوص رقبای ما در هانگژو گفت: چین، ژاپن و مغولستان از همه قوی‌تر هستند. چین از همه روی کاغذ قوی‌تر است.

او در پاسخ به سوال مناف هاشمی مبنی بر اینکه اگر چین طلا بگیرد نقره برای ماست؟ گفت: قطعا طلا برای ماست. گرفتن هر مدالی برای ما مهم است ولی ما برای طلا می‌رویم.

احسان دلیر، کاپیتان تیم ملی نیز گفت: از همه مسئولان تشکر می‌کنم و امیدوارم که با شرایط خوبی عازم هانگژو شویم و برای کشورمان مدال بگیریم و همه راضی باشند. ما همه سرباز هستیم و می‌خواهیم قول کارت پایان خدمت را به ما بدهید.

بهزاد عرب زاده، رحیمی و علی شریفی نیز با ابراز امیدواری از کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی گفتند: امیدواریم در بازی‌های آسیایی مدال بگیریم.

داوری کار سخت و سنگینی دارد

هاشمی در این بازدید گفت: تلاش زیادی کردید و ما اطلاع داریم. رشته‌های توپی برای من جذاب‌تر هستند حتی تنیس روی میز. کمیته ملی المپیک رشته‌های توپی را ویژه می‌بیند. دوره جدیدی در بسکتبال است و آقای داوری کارسخت و سنگینی دارد. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دوشادوش کنارشما هستند. تا اینجا تلاش کردیم توجهات بودجه‌ای و مالی بیشتر شود. برای ورزشکاران و کادر فنی و کادر سرپرستی پاداش خوبی در نظر گرفته شده است. در هیات اجرایی مبلغی را برای ورزشکاران در نظر گرفتیم و از امروز اقدام به پرداخت به فدراسیون کردیم تا از طریق رییس فدراسیون در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

او ادامه داد: تیم سه نفره زیر ۲۳ سال هستند و فرصت‌ها برای شماست‌. وظیفه ما این بود که خسته نباشید بگوییم. تا جایی که مقدور است تلاش می‌کنیم امکانات را فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha