• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402061911847
  • خبرنگار : 50167

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

برای مصون ماندن از فتنه‌ها تابع ولی‌فقیه باشیم

برای مصون ماندن از فتنه‌ها تابع ولی‌فقیه باشیم

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باید در فتنه‌ها هوشیار باشیم، اظهار کرد: پیروی از مقام معظم رهبری راه برون‌رفت از فتنه‌ها است؛ از این رو برای مصون ماندن از فتنه‌ها باید تابع ولی‌فقیه باشیم.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (۱۹ شهریورماه) در مراسم رزمایش مثل مصطفی که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه فتنه‌هایی که سال‌های اخیر در کشور رخ داد، فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: امروز شاهد آن هستیم که ۲ هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای و ۳۰۰ شبکه فارسی‌زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باید در فتنه‌ها هوشیار باشیم، چرا که در زمان فتنه فضای غبارآلود و تشخیص حق از باطل سخت است، افزود: پیروی از مقام معظم رهبری راه برون‌رفت از فتنه‌ها است و برای مصون ماندن از فتنه‌ها باید تابع ولی‌فقیه باشیم.

وی تاکید کرد: در بحث جهاد تبیین باید جدی وارد عمل شده و در این حوزه تلاش کنیم.

کرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از سال‌ها سختی و جنگ با دشمن به این مرحله رسیده است، اضافه کرد: ما امروز پاسدار همان انقلابی هستیم که اگر پیروز نمی‌شد باید جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در روزهای اوج موفقیت خود قرار دارد، افزود: رمز پیروزی ما در مقابله با جبهه استکبار ولایت‌مداری بود و شهدا و ملت ایران عاشورا را در هشت سال دفاع‌ مقدس مشق کردند و صحنه‌های تاریخی را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: دشمن بعد از شکست در همه عرصه‌ها، جنگ ترکیبی را به راه انداخته و تحریف واقعیت‌ها و باورهای مردم را در دستور کار خود قرار داده است که همه باید تمام‌عیار در میدان، بسیجی‌وار حضور داشته باشیم وهمه نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه باید قدردان کسانی باشیم که در صف اول این جنگ ترکیبی حاضر هستند و مقابله می‌کنند، گفت: بسیج در همه عرصه‌ها در خدمت مردم است و نقش اساسی و مهمی در همه حوزه‌ها از جمله دفاع‌مقدس، سازندگی، محرومیت‌زدایی و ... داشته و دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha