• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402061911900
  • خبرنگار : 50034

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

با حضور پلیس امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است

با حضور پلیس امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم پلیس در استان تامین نظم و امنیت کنگره عظیم اربعین حسینی است، گفت: در شرایط کنونی، با حضور بسیار خوب کارکنان پلیس، امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی  یکشنبه ۱۹ شهریور در جمع کارکنان انتظامی استان با تسلیت ایام ماه صفر، با اشاره به اینکه پلیس هر سال وظیفه خدمتگزاری در مسیر زوار اربعین را بهتر از سال پیش انجام داده است، از زحمات فراجا در خدمات‌رسانی مضاعف به زائران اربعین تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم اربعین به عنوان یک جریان سیاسی، معنوی و فرهنگی و روند رو به رشد جمعیت علاقمند و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در طول چند سال اخیر، پلیس برای حضور زائران حسینی در عتبات عالیات در این ایام، برنامه‌ریزی مناسبی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات بسیار خوب و فراگیر پلیس استان به زائران اربعین، خاطرنشان کرد: تصمیم خوب پلیس استان در تمدید گذرنامه‌ها و افزایش ساعات کاری ادارات در خدمات‌رسانی به مردم و تسهیل در انجام امورات زائران اربعین حسینی، یکی از کارهای بسیار ارزشمندی است که رضایت‌مندی زائران عزیز را در پی داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه فراجا نقش بسیار مهمی در برگزاری همایش عظیم اربعین حسینی بر عهده دارد، افزود: در شرایط کنونی، با حضور بسیار خوب کارکنان پلیس، امنیت زائران و عزاداران حسینی به خوبی تامین شده است که جا دارد از سوی مردم و دیگر مسئولان از زحمات پلیس در خدمات‌رسانی مضاعف به زائران اربعین قدردانی کنم.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه استان همدان میزبان تردد جمع کثیری از زائران اربعین حسینی بود گفت: کارکنان انتظامی استان در تامین امنیت عزیزان چه در حوزه‌های انتظامی و در حوزه‌های ترافیکی و جاده‌ای خوش درخشیدند و با خدمت مضاعف و شبانه‌روزی به این زائران حسینی خدمت خالصانه کردند.

همدان میزبان تردد بیش از ۷۰ درصد از زائران اربعین حسینی (ع) بود

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس استان میزبان تردد بیش از ۷۰ درصد از زائران اربعین حسینی (ع) بود، گفت: بیش از ۷۰ درصد از زائران اربعین حسینی (ع) از محورهای مواصلاتی استان همدان تردد کردند.

سردار سلمان امیری ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولان استانی از ماموریت‌های پلیس استان در اربعین حسینی، اظهارکرد: کارکنان پلیس استان همدان با جدیت و تلاش شبانه‌روزی با ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در انجام ماموریت اربعین موفق عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه برابر آمار، پلیس استان میزبان تردد بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی (ع) بود، تصریح کرد: پلیس استان در حوزه‌های صدور گذرنامه، انتظامی، امنیتی و به ویژه ترافیکی اقدامات خوب و مطلوبی داشتند که امیدواریم رضایت زائران عزیز را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha