• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402062012285
  • منبع : نمایندگی قزوین

درخشش دختران اسکیت هاکی قزوین در مسابقات کشوری

درخشش دختران اسکیت هاکی قزوین در مسابقات کشوری

ایسنا/قزوین درخشش دختران اسکیت هاکی قزوین در مسابقات کشوری، مصاف دختران تکواندوکار قزوینی با رقبا در پیکارهای استعدادهای برتر و حضور تکواندوکار قروینی در اردوی تیم ملی تکواندو از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های اسکیت اینلاین هاکی دختران استان در مسابقات دستجات آزاد کشور خوش درخشیدند. در این رقابت‌ها تیم آکادمی روزبه قزوین در رده سنی نونهالان بر سکوی قهرمانی ایستاد. در رده سنی نوجوانان هم تیم آکادمی روزبه قزوین پس از نماینده تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

رقابت‌های اسکیت اینلاین هاکی نونهالان و نوجوانان دختر کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

مصاف دختران تکواندوکار قزوینی با رقبا در پیکارهای استعدادهای برتر

المپیاد استعدادهای برتر تکواندوی دختران کشور در حالی از امروز ۲۰ شهریور به میزبانی تبریز آغاز خواهد شد که تیم استان با ترکیب ۱۰ تکواندوکار به مصاف رقبا خواهد رفت.

زینب رضایی، آیلار سلیمانی، سما جعفری، فاطمه محجوبی، ریحانه نوروززاده، حنانه حسنی، مبینا کاظمی، محدثه رضایی، زهرا اله‌وردی و آیدا برزگری ۱۰ تکواندوکار استان هستند که مقابل حریفان به روی شیاپ چانک می‌روند.

 المپیاد استعدادهای برتر تکواندوی دختران کشور تا ۲۳ شهریورماه به میزبانی تبریز پیگیری خواهد شد و هدایت تیم استان در این رقابت‌ها را فاطمه صفرپور، پروین کشاورز و سمیه خانبابایی بر عهده دارند.

تکواندوکار قروینی در اردوی تیم ملی تکواندو

مهران برخورداری در دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی بزرگسالان کشور حضور دارد. برخورداری که هفته گذشته نشان طلای مسابقات جایزه بزرگ فرانسه را کسب کرد، از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

ملی پوش استان با کسب ۶۰ امتیاز مسابقات جایزه بزرگ فرانسه یک گام بلند برای کسب سهمیه المپیک برداشت و میدان بازی‌های آسیایی هانگژو چین می‌تواند برای او علاوه بر کسب مدال خوشرنگ طلا سهمیه المپیک را هم به ارمغان آورد.

در ویترین افتخارات ورزشی مهران برخورداری نشان برنز پیکارهای تکواندوی قهرمانی جهان به چشم می‌خورد.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha