• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402062012296
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد؛

مدرسه محوری یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

مدرسه محوری یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه همفکری برگزاری جشن عاطفه ها گفت: با هدف برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر جشن عاطفه ها و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان، آموزش و پرورش استان با تمام توان همراه و همگام با کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حسن بروشکی امروز دوشنبه در جلسه همفکری برگزاری جشن عاطفه‌ها با اشاره به حدیث پیامبر مکرم اسلام (ص) که فرمود: «بالاترین فقر، فقر فرهنگی است»، گفت: لازم است دانش آموزان در کلاس های درس و اولین روزهای فصل تعلیم و تربیت، محبت و خوبی کردن به همنوعان را یاد گرفته و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ایجاد فرهنگ احسان و کمک به همنوعان در بین دانش‌آموزان از مهمترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه ها، کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و نیز آشنا ساختن دانش آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه است.

حسن بروشکی با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات خوب و رویکردهای وزیر آموزش و پرورش در همه برنامه‌های ابلاغی به ستادهای استانی، قراردادن مدرسه به عنوان محور اصلی اجرای برنامه‌ها است، اظهار کرد: با هدف تحقق این رویکرد، در سیستان و بلوچستان نیز مدرسه محوری یکی از اولویت‌های کاری آموزش پرورش استان خواهد بود.

مدیرکل آموزش استان در پایان گفت: آموزش و پرورش و کمیته امداد یک روح در دو کالبد می‌باشند و با تمام توان در کنار هم و برای اجرای برنامه های مشترک گام بر خواهند برداشت.

همچنین در این جلسه عبادی فر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به تشریح برنامه‌های امسال این دستگاه در حوزه دانش آموزان تحت پوشش این نهاد پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha