• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402062012537
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری «رویداد استپ»، «رویداد دانشجویی» و «مسابقه پوستر تحقیقاتی»

برگزاری «رویداد استپ»، «رویداد دانشجویی» و «مسابقه پوستر تحقیقاتی»

ایسنا/اصفهان در مسابقه «پوستر تحقیقاتی»، دانشجویان پوسترهای علمی خود را با همکاری اساتید در سایت بارگذاری می‌کنند و در نهایت افراد برگزیده توسط دانشمندان انتخاب و معرفی می‌شوند. به نفر اول این مسابقه ۲۰۰ دلار، به نفر دوم ۱۵۰ دلار و به نفر سوم ۱۰۰ دلار اعطا خواهد شد.

حسین ربانی، رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جایزه مصطفی(ص) با هدف توسعه دانش و فناوری نانو و پرده برداشتن از امکانات این دانش جوان به فعالیت علمی نوآورانه و پیشگامانی اعطا می‌شود که به دانش ما از جهان ریزمقیاس افزوده و به سود جامعه بشری باشد.  

مسئول دبیرخانه جایزه علمی و فن‌آوری مصطفی(ص) در اصفهان، در خصوص روزهای برگزاری رویداد استپ، افزود: استپ علمی، رویدادی است که در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ هشتم و نهم مهرماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.  

وی خاطرنشان کرد: در روز اول این رویداد، سه پنل علمی با حضور دانشمندان، رایزنان علمی، اساتید، روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان و با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان، ادامه داد: هم‌زمان با استپ علمی، «رویداد دانشجویی ACE» را خواهیم داشت که در آن هفت نفر از دانشمندان برای دانشجویان در حوزه‌های مختلف سخنرانی خواهند داشت.  

ربانی تصریح کرد: در روز دوم، اساتید با توجه به حوزه‌های تخصصی خود، در دانشگاه‌های مرتبط تقسیم می‌شوند و در هر یک از دانشکده‌های تخصصی برنامه‌های مشخصی را خواهند داشت.

وی گفت: همچنین در روز دوم این رویداد، ورکشاپ‌های تخصصی برگزار خواهد شد و جلساتی با هیئت‌های علمی و اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برنامه‌ریزی‌شده است.

مسئول دبیرخانه جایزه علمی و فن‌آوری مصطفی(ص)، ادامه داد: رویداد دیگری به نام مسابقه «پوستر تحقیقاتی» برای روز دوم این رویداد برنامه‌ریزی‌شده تا دانشجویان، پوسترهای علمی خود را با همکاری اساتید در سایت بارگذاری کنند که بر این اساس در هر دانشگاهی به‌صورت مجزا از ساعت ۹ تا ۱۵ آثار به نمایش گذاشته می‌شود و در نهایت از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶ افراد برگزیده، توسط دانشمندان انتخاب و معرفی می‌شوند.  

وی درباره اعطای جوایز در این مسابقه، یادآور شد: به نفر اول این مسابقه ۲۰۰ دلار، به نفر دوم ۱۵۰ دلار و به نفر سوم ۱۰۰ دلار تقدیم خواهد شد و در یکی از برنامه‌های جایزه مصطفی به مدارکی با امضای دانشمندان برگزیده از آن‌ها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha