• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402062012641
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا:

هلال احمر شهرستان مرزی آستارا به امکانات جدید نیاز دارد

هلال احمر شهرستان مرزی آستارا به امکانات جدید نیاز دارد

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا با توجه به گستردگی ماموریت ها نیازمند امکانات جدید و به روز است و برای امداد رسانی به موقع در حوادث به توجه ویژه نیاز دارد.

محمدرضا شهاب زاده امروز در دیدار با هادی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در محل فرمانداری آستارا اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همواره در کمک رسانی به مردم حادثه دیده کارنامه درخشانی به یادگار گذاشته و احساس مسئولیت نیروهای آن قابل تقدیر است.

وی با اشاره به توان بالای جوانان برای فعالیت های داوطلبانه، با روحیه جهادی و با هدف خدمات رسانی به مردم افزود: جمعیت هلال احمر آستارا در حوزه های امداد و نجات و مدیریت بحران، اقدامات مهمی انجام می دهد و با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان، گردشگر پذیر بودن و همچنین تردد خودروهای سبک و سنگین، تقویت امکانات هلال احمر این شهرستان مرزنشین استان گیلان ضروری است.

فرماندار آستارا خواستار افزایش آمبولانس های جمعیت هلال احمر این شهرستان شد و گفت: مسیر آستارا به تالش و بالعکس مسیری حادثه خیز است که به جاده مرگ معروف بوده و در کنار مسیر پرتردد گردنه کوهستانی حیران از راههای ارتباطی هستند که نیاز است هلال احمر با تجهیزات کامل در این دو مسیر به انجام ماموریت های خود بپردازد.

شهاب زاده افزود: اگر امکانات مجموعه هلال احمر شهرستان آستارا بروز رسانی شود، بی تردید این نهاد در اجرای ماموریت های امدادرسانی موفق تر عمل خواهد کرد.

هلال احمر شهرستان مرزی آستارا به امکانات جدید نیاز دارد

وی ادامه داد: احداث پایگاه هلال احمر در مسیر ورودی آستارا از سمت تالش بسیار مهم است.

فرماندار استارا از نجات ۴۴ نفر در سواحل شهرستان در تابستان امسال توسط ناجیان غریق خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون در شهرستان آستارا غریق نداشتیم و امکانات موجود در سواحل و حضور هلال احمر و آماده باش ناجیان غریق در این رابطه قابل تقدیر است.

وی از حمایت های استاندار گیلان در این رابطه قدردانی کرد و افزود: در سواحل شهرستان آستارا دو دستگاه جت اسکی توسط ناجیان غریق در حال خدمت بودند و کمک ویژه ای به کاهش آمار غریق کردند و افزایش جت اسکی در سواحل منطقه ضروری است.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده و با میزبانی از مسافران داخلی و خارجی در سال، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر جمهوری اسلامی ایران است.

هلال احمر شهرستان مرزی آستارا به امکانات جدید نیاز دارد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha