• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402062012853
  • خبرنگار : 50225

رئیس شورای شهر اهواز:

مسیر اندیمشک تا اهواز باید با خدمت به زائران اربعین مفروش شود

مسیر اندیمشک تا اهواز باید با خدمت به زائران اربعین مفروش شود
مشایه در اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به پشتیبانی مرز چذابه در اربعین امسال توسط شهرداری اهواز گفت: دیگر سازمان‌ها، ادارات و حتی  هیات‌ها باید مسیر اندیمشک تا منطقه عین دو اهواز را با خدمت به زائران مفروش می‌کردند و امیدوارم سال آینده کارهای بهتری در این زمینه انجام شود.

سید محمدعلی پورموسوی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (۲۰ شهریورماه) برگزار شد، با تقدیر از اقدامات شهرداری و مردم در ایام اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: سازمان‌های دیگر هم در حد امکانی که به نظرشان می‌رسید در این زمینه کمک کردند. شهرداری اهواز در این راستا تلاش‌های زیادی داشت و کارهای شایسته‌ای در مرز چذابه انجام داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: البته انتقادهایی وارد است و در سال‌های آینده باید این معایب رفع شوند. باید توجه شود که ابتدا در اهواز میزبان زائران اربعین حسینی هستیم اما متاسفانه در اهواز کارهای خوبی در این زمینه انجام نشد. البته شهرداری اهواز در چذابه کار را بر عهده داشت و این مساله موجب ایجاد ضعفی شد اما دیگر سازمان‌ها، ادارات و حتی  هیات‌ها باید مسیر اندیمشک تا منطقه عین دو اهواز را با خدمت به زائران مفروش می‌کردند و امیدوارم سال آینده کارهای بهتری در این زمینه انجام شود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: در روزهای آینده بازگشایی مدارس را داریم و باید سریعتر هماهنگی‌ها را انجام دهیم تا حتی اگر حل مشکلات در مهرماه میسر نشود حداقل گره‌ها و گلوگاه‌ها شناسایی شوند.

پورموسوی با اشاره به صورت جلسه سال گذشته در خصوص پروژه دفع آب‌های سطحی بیان کرد: ترمیم نشدن نوارهای حفاری، اجرا نشدن شبکه دفع آب‌های سطحی کوی علوی، کمبود نیروهای خدماتی در برخی مناطق، تکمیل نشدن و متصل نشدن شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی و اجرا نشدن شبکه دفع آب‌های سطحی برخی از مشکلات مطرح شده در سال گذشته بودند که هنوز با برخی از این مشکلات مواجه هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۱ ۰۰:۴۳

ای بابا یه شهردارخوب برا اهوازآومد چپ و راست بهش گیر میدم یه مقدار با شهرداران قبل مقایسه کنیم با نیست کاملا تفاوت مشهوده من بعنوان یه شهروند که دائم با اتوبوس واحدترددمی کنم خداییش اتوبوس‌ها همه مجهز به کولر هستن که سالهای پیش اینچنین نبود یا آسفالت خیابانها البته شهرداریک نفر است اصل پرسنل خوب داشتنه که پرسنل شهرداری اهواز اکثرا بومی ودلسوز وکاربلد هستند