• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402062012909
  • خبرنگار : 50640

اتمام مرحله نخست صدور کارت عضویت شوراهای اسلامی چهارمحال وبختیاری

اتمام مرحله نخست صدور کارت عضویت شوراهای اسلامی چهارمحال وبختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین اعتبار برای صدور ۶۰۰ عدد کارت شناسایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: صدور مرحله اول صدور کارت‌های عضویت شوراهای اسلامی به اتمام رسید و پس از تامین اعتبار مرحله دوم نسبت به صدور باقی مانده اقدام خواهد شد.

بهمن میری ۲٠ شهریور در جمع خبرنگاران چهارمحال وبختیاری، با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی، اظهار کرد: صدور کارت‌های شناسایی اعضای شوراهای شهر و روستا امری ضروری است که با تدبیر سازمان شهرداری‌ها، اعتبار لازم پیش‌بینی شده و با همکاری استانداری، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیر کل حراست استانداری تعداد ۶۰۰ عدد کارت فعال، صادر و در نهایت به امضای فرمانداران و بخشداران رسید و تقدیم اعضای شورا شد.

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس آئین نامه ماده ۷۷ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر مصوب ۱۳۸۱ با اصلاحات بعدی آن و ماده ۸۴ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش مصوب ۱۳۸۱ و اصلاحات بعدی آن طراحی کارت اعضای شوراها با هماهنگی دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور و مرکز حراست وزارت کشور انجام شد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مرجع چاپ، صدور و توزیع کارت عضویت اعضای شوراهای اسلامی ،اداره کل حراست استانداری بوده، با همکاری حراست شورای اسلامی استان نسبت به صدور مرحله اول کارت‌های فوق اقدام شد.

میری تصریح کرد: با توجه به اینکه کلیه هزینه‌های مربوط به چاپ و صدور کارت شناسایی برای اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق سازمان همیاری شهرداری استان تامین شده است، امیدواریم با تامین اعتبار مرحله دوم، صدور کارت‌های فوق برای باقی مانده اعضای شوراهای اسلامی انجام خواهد شد. 

وی خاطرنشان‌ کرد: تعداد کل اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۹۰۴ نفر است که از این تعداد ۲۱۹ نفر عضو شورای اسلامی شهرها و ۱۶۸۵ نفر عضو شورای اسلامی روستاها هستند. در مرحله اول صدور کارت شناسایی با توجه به مدارک تحویلی به حراست شورای اسلامی استان تعداد ۱۹۰ کارت جهت اعضای شوراهای اسلامی شهرها و تعداد ۴۱۰ کارت جهت اعضای شوراهای اسلامی روستاها جمعاً تعداد ۶۰۰ عدد کارت صادر و به اعضای شورا تحویل شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha