• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402062113025
  • خبرنگار : 90057

پوتین: روسیه درحال توسعه تسلیحات بر اساس قواعد جدید فیزیکی است/غرب سیستم تجارتش را تخریب می‌کند

پوتین: روسیه درحال توسعه تسلیحات بر اساس قواعد جدید فیزیکی است/غرب سیستم تجارتش را تخریب می‌کند

رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با ناظران نشست‌های کلیدی در هشتمین مجمع اقتصادی شرق (EEF) گفت: تسلیحاتی که با استفاده از قواعد فیزیکی جدید طرح‌ریزی می‌شوند، امنیت را تضمین می‌کنند و مقامات روسیه متوجه این موضوع هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: اگر کسی به حوزه امنیتی نگاه کند، سلاح‌های با قواعد و اصول فیزیکی جدید امنیت هر کشوری را در چشم انداز تاریخی نزدیک تضمین می‌کند. ما این را به خوبی درک می‌کنیم و روی آن کار می‌کنیم.

وی افزود: توسعه سلاح‌ها بر اساس اصول فیزیکی جدید مستلزم استفاده از فن‌آوری‌های جدید و اصول عملی است. چنین سلاح‌هایی شامل لیزر، اولتراسونیک، بازوهای فرکانس رادیویی و غیره است.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین گفت: اقتصاد جهانی عمدتاً به این دلیل که غرب در حال تخریب نظام روابط مالی است، به تغییر ادامه می‌دهد. ما به خوبی می‌دانیم و می‌بینیم که چگونه اقتصاد جهانی در سال‌های اخیر تغییر کرده و همچنان در حال تغییر است، از جمله به دلیل این واقعیت که برخی از کشورها، در درجه اول کشورهای غربی، با دست خود در حال تخریب نظام روابط مالی، تجاری، اقتصادی هستند.

پوتین افزود: مهم است که فهرستی از کشورهایی که نه بر اساس الگوهای غربی، بلکه برای همه بشریت آماده همکاری هستند، در این زمینه گسترش یابد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت که وضعیت اقتصاد جهانی باعث تحریک فعالیت روسیه در شرق دور شده است. ما [کار بر روی توسعه زیرساخت‌ها در شرق دور] را از مدت‌ها قبل شروع کردیم، اما در سال‌های اخیر، آنچه در اقتصاد جهانی اتفاق می‌افتد، البته، کار ما را در این جهت دو چندان کرده است.
 

هشتمین دوره مجمع اقتصادی شرق از ۱۰ تا ۱۳ سپتامبر در محوطه دانشگاه فدرال شرق دور برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha