• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402062113128
  • خبرنگار : 50184

حضور کماندار کرمانشاهی در هانگژو قطعی شد

حضور کماندار کرمانشاهی در هانگژو قطعی شد

ایسنا/کرمانشاه میلاد رشیدی کماندار ملی پوش رشته کامپوند به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می شود.

این عضو تیم ملی تیر و کمان کشورمان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی‌های آسیایی، اظهارکرد: اردوهای تیم ملی برای حضور در این مسابقات از مهر سال گذشته آغاز شده و طی این مدت حدود ۱۰ مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: همچنین در این مدت در مسابقات کاپ جهانی شانگهای چین و کاپ آسیایی سنگاپور شرکت کردیم که در هر دو مسابقه چهارمی تیمی را بدست آوردیم.

این کماندار ملی پوش با بیان اینکه برای انتخاب نفرات نهایی به منظور حضور در بازیهای آسیایی چهار مرحله مسابقات درون اردویی برگزار شده، گفت: مرداد ماه اردویی دو هفته ای را در کره جنوبی داشتیم که پیش از عزیمت به این اردو، مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی برگزار شد.

وی تصریح کرد: ۱۸ شهریور آخرین مرحله اردوی تیم ملی برای بازیهای آسیایی با حضور نفرات قطعی شروع شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

رشیدی زمان اعزام ملی پوشان تیر و کمان به بازهای آسیایی هانگژو را سوم مهر اعلام کرد و گفت: جمعاً حدود ۱۰ ملی پوش تیر و کمان از ایران به بازیهای آسیایی خواهند رفت که از این تعداد سه سهمیه متعلق به بخش کامپوند است که من هم در این بخش به مسابقات اعزام می شوم.

وی با بیان اینکه بازیهای آسیایی تیر و کمان در سه بخش انفرادی، تیمی و میکس تیمی برگزار می شود، افزود: هرچند قدرت های اول تیر و کمان دنیا از شرق آسیا هستند، با این وجود ملی پوشان ما از سطح آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و توانایی کسب مدال را در این رقابت ها خواهند داشت.

ملی پوش کامپوند تیر و کمان ایران اضافه کرد: تیم ملی تیر و کمان ایران در دوره قبل بازیهای آسیایی موفق به کسب یک مدال برنز میکس تیمی در رشته کامپوند، یک طلا و  یک برنز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha