• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402062113171
  • خبرنگار : 50180

با سلیقه دانش‌آموزان "نوشت افزار" بخریم، یا خودمان؟

با سلیقه دانش‌آموزان "نوشت افزار" بخریم، یا خودمان؟

ایسنا/کرمانشاه یک مشاور مدرسه به خانواده‌ها توصیه کرد: حین خرید نوشت‌افزار و دیگر لوازم مدرسه حتما سلیقه دانش‌آموزان را هم در نظر داشته باشند و با مشورت با آنها خرید کنند.

پیمان سبزی‌ سرخه‌وندی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح و رنگ نوشت‌افزار نقش اثرگذاری در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان دارد، گفت: طرح‌های روی جلد کیف و دفتر و جامدادی و دیگر لوازم مدرسه برای دانش‌آموزان حاوی پیام است، لذا توصیه می‌شود خانواده‌ها در هنگام خرید این نوع لوازم جنبه‌های تربیتی را هم مدنظر داشته باشند.

وی  اضافه کرد: خانواده‌ها باید هنگام خرید نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان به طرح و رنگ آنها دقت کرده و دانش‌آموزان را به سمت خرید کالاهایی سوق دهند که با فرهنگ و آداب و رسوم ما همخوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها حتما باید سلیقه دانش‌آموزان را در خرید نوشت‌افزار و لوازم مدرسه مدنظر داشته باشند، افزود: وقتی کیف و دفتر و جامدادی و دیگر اقلام با سلیقه دانش‌آموزان خریداری شود، آنها با شوق و ذوق تکالیف درسی خود را انجام داده و قدرت یادگیری‌شان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی با توجه به روحیاتی که دارند به دنبال رنگ های گرم می روند، گفت: انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های نوشت افزار و دیگر لوازم مدرسه مطابق سلیقه دانش‌آموزان می‌تواند در ایجاد نشاط بیشتر در آنها تاثیر داشته و همین مسئله قدرت یادگیری آنها را بالا خواهد برد.

سبزی‌سرخه‌وندی در ادامه خرید انواع با کیفیت نوشت‌افزار را به خانواده‌ها توصیه کرد و گفت: خرید کالاهای با کیفیت تا حد خیلی زیادی هزینه‌ خانواده‌ها را برای خرید مجدد همان کالا در طول سال تحصیلی کاهش می‌دهد، ضمن اینکه استفاده از نوشت افزار با کیفیت سبب می‌شود دانش‌آموزان با آسودگی بیشتری از آنها استفاده کنند.

سبزی‌ سرخه‌وندی با بیان اینکه تولیدکنندگان کالاهای ایرانی هم باید مثل شرکت‌های خارجی برای معرفی کالاهای تولیدی خود برنامه‌ریزی داشته باشند، گفت: شرکت‌های خارجی با برنامه کار می‌کنند. به عنوان مثال اگر قرار است در حوزه تولید نوشت‌افزار با یک برند خاص ورود کنند، ابتدا با ساخت انیمیشن‌ طرح‌های آن برند را به کودکان معرفی کرده و سپس محصولات خود را در بازار عرضه می کنند و از این طریق قبل از اینکه محصولی به بازار عرضه کنند، در حوزه جذب مشتری تلاش می کنند و با این اقدام خود در واقع فرهنگ استفاده از یک کالای خاص را از سنین پیش از مدرسه در ذهن مخاطبان خود نهادینه می‌کنند تا این کودکان در آینده هم به سراغ آن بِرَند خاص بروند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha