• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062113555
  • خبرنگار : 30147

بخشدار سرولایت تاکید کرد

ضرورت توجه بیشتر به امنیت بخش سرولایت

ضرورت توجه بیشتر به امنیت بخش سرولایت

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت گفت: واقع شدن سرولایت در مسیر ترانزیتی آسیای میانه، وسعت و پراکندگی جغرافیایی و بعد مسافت از مرکز شهرستان و استان نیز باعث نیاز و توجه بیشتر به مقوله امنیت در این منطقه شده است.

باقر صدیقی سه شنبه ۲۱ شهریورماه در جلسه معارفه همزمان دو فرمانده پاسگاه انتظامی عبداله گیو و برزنون اظهار کرد: امنیت و آسایش جامعه از مهمترین مقوله‌هایی است که مسئولان به آن توجه ویژه‌ای دارند.

وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد فرماندهان پاسگاه‌های قبلی که طی ماه گذشته از این بخش منتقل شدند، عنوان کرد: اقتدار و قاطعیت سبزپوشان انتظامی در سطح بخش با وسعت و پراکندگی و نیز همجواری با دیگر شهرستان‌ها باعث ایجاد امنیت خاطر اهالی سرولایت شده است.

نماینده دولت در سرولایت ضمن تشکر از تلاش‌های فرماندار و فرمانده پیشین و فعلی انتظامی شهرستان در استقرار پاسگاه‌های این منطقه افزود: واقع شدن در مسیر ترانزیت آسیای میانه، همجواری با چندین شهرستان، وسعت و پراکندگی جغرافیایی و نیز بعد مسافت از مرکز شهرستان و استان باعث نیاز و توجه بیشتر به مقوله امنیت در این منطقه شده است.

وی ضمن تقدیر از اعضای شورای تأمین شهرستان در خصوص تأمین امنیت منطقه اظهار کرد: امروز به طور همزمان دو فرمانده پاسگاه انتظامی عبداله گیو به عنوان مرکز دهستان سرولایت و پاسگاه برزنون به عنوان مرکز دهستان برزنون و پرجمعیت‌ترین روستای بخش معرفی می‌شوند.

بخشدار سرولایت ادامه داد: مردم باصفای سرولایت قدردان زحمات عوامل نظامی و انتظامی هستند و با برگزاری چندین مراسم تکریم از آنان این موضوع را به اثبات رسانده‌اند.

سرهنگ علیزاده جانشین فراجا شهرستان نیز در ادامه ضمن تشکر از این قدرشناسی‌ها عنوان کرد: عملکرد خوب مجموعه فراجا در بین ۲۲ کلانتری و پاسگاه انتظامی استان باعث شده که ۲ پاسگاه از شهرستان نیشابور مقام و رتبه عملکرد عالی بیاورند که یکی از آنها فرماندهی انتظامی سرولایت است.

طی این مراسم سروان سیدآبادی به‌عنوان فرمانده پاسگاه انتظامی عبداله گیو و سروان باقری نیز به‌عنوان فرمانده پاسگاه انتظامی برزنون معرفی و احکام خود را از بخشدار و جانشین فراجا شهرستان دریافت نمودند.

این مراسم با حضور جانشین فرماندهی، رئیس پلیس پیشگیری و رئیس بازرسی فراجا شهرستان و فرماندهی انتظامی و دیگر فرمانده پاسگاه‌ها، اعضای شورای اسلامی بخش، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها و دهستان برزنون و عبداله گیو در محل بخشداری برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha