• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402062113637
  • خبرنگار : 50294

رییس جدید هیات بسکتبال استان کردستان انتخاب شد

رییس جدید هیات بسکتبال استان کردستان انتخاب شد

ایسنا/کردستان امیر جماران تنها کاندید مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان کردستان به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

صبح امروز سه‌شنبه (۲۱ شهریور) با حضور سرپرست اداره کل و جوانان و دبیر فدراسیون بسکتبال کشور در سالن جلسات این اداره کل انتخابات برگزار شد و در نهایت امیر جماران با کسب اکثریت آراء مجمع سکان هدایت این هیات را برای چهار سال آینده به دست گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهار کرد: ورزشکاران مستعدی در استان کردستان فعالیت می‌کنند و به زودی اتفاقات خوبی در راستای حل مشکلات آن‌ها در حوزه ورزش قهرمانی استان خواهد افتاد.

وی افزود: مراحل فراخوان و ثبت‌نام انتخابات هیأت بسکتبال استان کردستان به صورت شفاف انجام شده است و این اداره کل با تاکید بر فضای رقابتی سالم و صداقت امروز این مجمع را برگزار کرده است.

مسئول ورزش استان ادامه داد: در این مدت سعی کرده‌ایم نشست‌هایی را با ورزشکاران استان کردستان داشته باشیم و پای درد دل‌های آن‌ها بنشینیم و موانع پیشرفت و توسعه ورزش استان را بررسی و احصا کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه دو مشکل اصلی در حوزه ورزش استان کمبود زیرساخت‌های ورزشی و نبود حمایت‌های مالی است، تصریح کرد: خوشبختانه تعداد هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران قهرمان ما زیاد هستند و همه انتظار حمایت را دارند و ما هم وظیفه داریم آنها را حمایت کنیم.

وی گفت: ورزشکاران ما جهادی و با ایثارگری در عرصه ورزش قهرمانی فعالیت می‌کنند و بزودی اتفاقات خوبی در حوزه ورزش قهرمانی استان کردستان خواهد افتاد.

در پایان رای گیری مجمع «امیر جماران»، ۲۰ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه را کسب کرد و به عنوان رییس جدید هدایت هیات بسکتبال کردستان انتخاب شد. در این انتخابات یک رای باطله نیز  به صندوق انداخته شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha