• سه‌شنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402062113706
  • خبرنگار : 50176

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد

بهره‌برداری از طرح جهاد آبرسانی در ۲۱ روستای لرستان

بهره‌برداری از طرح جهاد آبرسانی در ۲۱ روستای لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در مرحله اول جهاد آبرسانی نزدیک به ۲۱ روستا از روستاهای محروم استان آماده بهره‌برداری هستند.

یاسر اکبریان بیست و یکم شهریور ماه در جلسه جهاد آبرسانی لرستان اظهار کرد: سرعت اجرایی طرح جهاد آبرسانی در استان در طی ۷ ماه گذشته روند مناسبی داشته است و انتظار داریم این روند مطلوب همچنان حفظ شود.

وی گفت: خوشبختانه مجموعه همکاران و بسیج سازندگی به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال فعالیت‌های شبانه روزی برای تکمیل آبرسانی به روستاهای محروم استان هستند و مشاهده شده یک باب مخزن را در کمتر از ۱۵ روز به سرانجام رسانده که این نشان از اقدام جهادی و تعهد به حل مشکلات مردم توسط مجموعه شرکت آبفا و بسیج سازندگی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: در مرحله اول نزدیک به ۲۱ روستا از روستاهای محروم در قالب طرح جهاد آبرسانی آماده بهره‌برداری هستند و تا پایان سال امیدواریم تعداد قابل توجهی از این روستاها از نعمت آب سالم برخوردار شوند و در نهایت تا پایان دولت سیزدهم همه تعهدات فی ما بین شرکت آبفا و بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی روستایی به سرانجام برسد که با بهره‌برداری از این طرح بیش ۷۱ هزار نفر از مردم روستاهای محروم استان از آب لوله کشی سالم بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه این جلسه سرهنگ احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از همراهی و همکاری شرکت آبفا در اجرای موفق طرح جهاد آبرسانی در استان تشکر و تأکید کرد: پیش بینی می‌کنیم با توجه به آخرین گزارشات مشاورین و همکاران فنی در حال حاضر پیشرفت پروژه روند مناسبی دارد.

وی ادامه داد: در نظر داریم ظرف روزهای آینده از استاندار و مسئولین و همچنین خبرنگاران و فعالین اجتماعی جهت بازدید از طرح جهاد آبرسانی در استان دعوت کنیم تا از نزدیک اقدامات انجام گرفته را مشاهده و برای مردم بازگو کنند.

لازم به ذکر است طرح جهاد آبرسانی در استان لرستان با اعتباری بالغ بر ۴۲۵ میلیارد تومان جهت آبرسانی به بیش از ۱۲۵ روستا محروم و فاقد آب لوله کشی در استان از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha