• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402062213800

برگزاری همایش ملی استراتژی های ورود به بازار کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس

برگزاری همایش ملی استراتژی های ورود به بازار کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس

ایسنا/قم همایش ملی استراتژی های ورود به بازار کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس همزمان با ۵مهرماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در سالن مفتح دانشگاه تهران برگزار می شود.

سید زین العابدین شهرستانی رییس انجمن جهانی تجارت با اتحادیه عرب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف این انجمن گفت: اهمیت تجارت با همسایگان عرب یکی از اهداف اصلی انجمن است که برای بهبود و توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین تجار این کشورها تلاش می کند.

وی با بیان اینکه همکاری های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای خلیج فارس وارد فصل جدیدی شده است، افزود: در همین راستا همایش ملی استراتژی های ورود به بازار کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برنامه ریزی شد.

شهرستانی با بیان اینکه می توان از طریق اقتصاد و تجارت روابط بین کشورها را بهبود بخشید، گفت: این همایش با هدف تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین تجار کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برگزار می شود چرا که معتقدیم تجار با شبکه سازی می توانند فرهنگ را هم صادر کنند.

وی با اشاره به ضعف زیرساخت های صادرات در کشور عنوان کرد: کشورهای منطقه بازار بسیار خوبی برای کالاهای ایرانی به شما می روند و در صورت فراهم بودن شرایط، مقدمات برای صادرات محصولات ایرانی به این کشورها را فراهم کرد.

شهرستانی با اشاره به برنامه های همایش نیز بیان کرد: در این همایش سفرای قبلی ایران در کشورهای امارات، عربستان سعودی عمان ولیبی، قطر اردن و لبنان، و نایب رییس کنفدراسیون اتاق های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سخنرانی خواهند کرد تا پیرامون کشف فرصت ها، جذابیت ها و مشکلات بازرگانی تجاری با این کشورها بحث و بررسی شود.

لازم به ذکر است همایش ملی استراتژی های ورود به بازار کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس همزمان با ۵مهرماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در سالن مفتح دانشگاه تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha