• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402062213849
  • خبرنگار : 90047

حسینی: باشگاه‌های غواصی ستاره‌دار می‌شوند/ کسب ۴ کرسی بین‌المللی تحول بزرگی ایجاد می‌کند

حسینی: باشگاه‌های غواصی ستاره‌دار می‌شوند/ کسب ۴ کرسی بین‌المللی تحول بزرگی ایجاد می‌کند

رییس کمیته غواصی از کسب ۴ کرسی بین‌المللی برای اولین بار بعد از انقلاب خبر داد و گفت: با دریافت این کرسی‌ها بعد از این کلیه دوره‌های آموزشی تخصصی غواصی در داخل کشور برگزار خواهد شد.

سهیل سادات حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دریافت ۴ کرسی غواصی توسط شادی قیاسی (کمیته محیط زیست)، طناز طریقت (کمیته فنی و ورزش)، امیرحسین براتی (کمیته پزشکی) و خودم به عنوان کمیته قانون‌گذاری و تدوین آیین‌نامه‌ها برای اولین‌بار از سوی فدراسیون جهانی به خاطر عملکرد خوب ما و تحولی که در این رشته ایجاد کردیم تحقق پیدا کرده و قطعا این کرسی‌ها در رشد و توسعه غواصی ایران تاثیرگذار خواهد بود و ما از این طریق می‌توانیم به جای صرف هزینه‌ی سنگین برای اعزام غواصان به خارج از کشور جهت آموزش دوره‌های تخصصی غواصی این دوره‌ها را می‌توانیم با کم‌ترین هزینه در داخل کشور برگزار کنیم.

رییس کمیته غواصی در پاسخ به این پرسش که با دریافت این کرسی‌ها چقدر تصور می‌کنید غواصی ایران بتواند جایگاه بهتری در دنیا پیدا کند؟ گفت: مسوول قانون‌گذاری برنامه‌های غواصی، غرب آسیاست و با دریافت این کرسی‌ها سعی داریم در رابطه با استانداردها و قانون‌هایی که در غواصی غرب آسیا وجود دارد برنامه ریزی مدونی داشته باشیم و تحول بزرگی در غواصی ایران ایجاد کنیم.

حسینی هم‌چنین از اعزام تیم غواصی زنان و مردان به مسابقات جهانی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات نیمه دوم سال برگزار می‌شود و ما بنا داریم برای اولین‌بار تیمی از غواصان زن و مرد را برای پیشرفت بهتر غواصی به این رقابت‌ها اعزام کنیم.

وی در پایان پاسخ به این پرسش با توجه به مشکلاتی که در بیمه غواصان در گذشته وجود داشت چقدر این مساله مرتفع شده است؟ تصریح کرد: تمام غواصانی که در مجموعه‌های آبی فعالیت می‌کنند دارای بیمه هستند و کلوپ‌های غواصی سراسر کشور رتبه بندی و گرید ستاره‌دار می‌شوند و تحت پوشش بیمه قرار دارند. بنابراین در حال حاضر هیچ غواصی پیدا نمی‌کنید که بدون بیمه در یک مجموعه ورزشی فعالیت کند و مشکل درآمدزایی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha