• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402062214057
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده ست

برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده ست

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان گفت: برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده که باید در این خصوص و در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، برنامه ریزی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، ۲۲ شهریورماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در محل دفتر امام‌ جمعه سمنان اظهار کرد: دشمن برای تهدید و زیرسوال بردن امنیت موجود، به دنبال ایجاد بحران در سطح کشور است.

وی به لزوم توجه به وحدت و انسجام ملی اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند، وحدت و امنیت ملی دو مولفه اصلی ما در کشور است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: ضرورت دارد تا در برابر توطئه و دسیسه چینی‌های با برنامه دشمنان، هوشیار و آگاه بوده و با برنامه‌ عمل کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به دلبستگی جوانان به کشور و نظام گفت: بحث فرزندان‌ این ‌کشور و نظام‌ جمهوری از عده قلیلی که‌ در اغتشاشات سال گذشته جیره‌خور، مزدور و برنامه‌گیر دشمنان بودند بسیار فرق می‌کند.

مطیعی بر لزوم حفاظت از جوانان در برابر توطئه های دشمنان تاکید و تصریح کرد: برای نسل نوجوان و جوان کشور در راستای مصون سازی در برابر توطئه چینی و دسیسه‌های دشمنان و معاندان نظام،‌ طرح های متنوع،‌جامع و با نشاط به‌خصوص در حوزه دانش‌آموزی برنامه‌ریزی شد که برخی از آنها اجرایی شد، اما متاسفانه برخی نیز به‌ مرحله اجرا در نیامد، ضرورت دارد تا در آینده این‌ مهم‌ به صورت کامل‌ اجرایی شود.

ارتباط با مردم و تکریم‌ ارباب رجوع، امنیت آفرین‌ است

استاندار سمنان نیز گفت: ارتباط با مردم، در کنار آنها بودن و گره گشایی از مشکلات و تکریم ارباب رجوع، اقناع سازی و اقناعی صحبت کردن، در سطح جامعه امنیت آفرین خواهد بود.

سید محمد رضا هاشمی، با بیان اینکه استان سمنان در اکثر حوزه ها در سطح کشور سرآمد و پیشرو است، گفت: در بحث‌ اغتشاشات سال گذشته مردم‌ متدین و ولایتمدار استان‌ سمنان‌ به واسطه بصیرت وآگاهی خود با این‌ اتفاقات‌ همراهی نکردند و ارکان‌ امنیتی استان نیز با اشرافیت کامل به صورت‌ میدانی در پای کار حضور داشتند.
وی افزود: تقویت ارتباط بدنه‌ آموزش و پرورش با اولیا و مربیان و دانشگاه‌ها با والدین، باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
هاشمی عنوان کرد: فضای استان‌ با محوریت‌ نماینده ولی فقیه در استان فضای بسیار آرامی است.
استاندار سمنان گفت: ما باید در برابر دسیسه‌ها و توطئه های دشمنان هوشیار باشیم،‌ تمام‌ اتفاقات و اقدامات‌ داخل استان تحت رصد قرار دارد.

به گزارش ایسنا؛ رونمایی از پوستر دومین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، هاشمی، استاندار سمنان و منصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد سمنان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.
همچنین لوح تقدیر "سمنان شهر دوستدار کتاب" ممهور به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه تلاشها و اقدامات صورت گرفته در این خصوص به استاندار سمنان اهدا شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha