• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062214102
  • خبرنگار : 50093

ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر

ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه رادیو زیارت به تشریح ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر پرداخت.

هادی افشار صفوی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ویژه برنامه‌های رادیو زیارت در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: برنامه‌ «قرار ما حرم» از ابتدای ماه صفر آغاز شده و تا روز شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد. این برنامه در ۳ بخش تولید شده است. بخش نخست آن ویژه شهادت حضرت رقیه در دهه اول ماه صفر، بخش دوم حضور تیم رادیو زیارت در عتبات عالیات و بخش سوم ویژه دهه پایانی صفر هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۷:۵۵ روی آنتن می‌رود.

وی افزود: مجموعه «بین الحرمین» ۱۳ برنامه ۸۵ دقیقه‌ای است که با هدف ترویج فرهنگ زیارت و تکیه بر معارف دینی و مهم‌ترین ویژگی امر زیارت در تقرب الهی و بهره‌مندی از شفاعت معصومین(ع) تولیده شده است.

مدیر شبکه رادیو زیارت گفت: «مسیر عاشقی» از ابتدای دهه پایانی صفر از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۵۵ روی آنتن می‌رفته که از امروز این برنامه به مدت ۴ روز در محل موکب‌های بست آیت‌الله طبسی به صورت زنده و حضوری به مدت ۵ ساعت روی آنتن خواهد رفت. این برنامه به زائران پیاده و شیوه زیارت حضوری می‌پردازد.

افشار صفوی خاطرنشان کرد: «حسینیه ایران» ۱۲ برنامه ۵۵ دقیقه‌ای است که با توجه به دهه پایانی ماه صفر به اهمیت زیارت و بهره‌مندی از بیانات کارشناسان مذهبی تولید و پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: «گفت‌وگوی ویژه خبری» ۳ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای است که با هدف اطلاع‌رسانی و پاسخگویی مسئولان به پرسش‌های عمومی مردم تولید شده است.

مدیر شبکه رادیو زیارت تصریح کرد: «بست بازار» یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای است که به ظرفیت‌های اقتصادی زیارت اشاره دارد. «نقشه راه» نیز یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای است که به آخرین فرمایشات مقام معظم رهبری در طول هفته‌ای که گذشته است، اشاره دارد. «بیان نو» نیز ۳ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای است که موضوعات روز بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری را بررسی می‌کند.

افشارصفوی بیان کرد: «حسینیه حرم» ۱۲ برنامه ۵۵ دقیقه‌ای است که از حرم رضوی حاوی گزارش‌هایی از نجواهای عارفانه و حرف‌های زائران امام رضا(ع) خواهد بود.

وی افزود: «رویدادهای زیارت» ۲۶ برنامه ۱۵ دقیقه‌ای است که به صورت زنده و مستقیم به تهیه‌کنندگی گروه تولیدی رادیو سراسری زیارت تولید و پخش شده و هدف آن ارائه جدیدترین اطلاعات و اخبار با موضوع و مؤلفه‌های زیارت خواهد بود که با حضور مسئولان و کارشناسان مذهبی تولید شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha